ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΘΕΤΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΙΑΣ, 18.06.2026
Σημαντική διάκριση για το Νηπιαγωγείο μας αποτέλεσε η βράβευσή του τόσο για το πρόγραμμα Sending our Hugs Around the World με υπεύθυνες τις κυρίες Ζαφειράκη Αλεξάνδρα και Παπαναστασίου Δάφνη, καθηγήτριες αγγλικής φιλολογίας και τις κυρίες Θυμιάκου Βασιλεία, Βράκα Δήμητρα, Τσιαμή Μαριάνθη και Λασκαρίδου Αναστασία, εκπαιδευτικούς προσχολικής αγωγής κι εκπαίδευσης, όσο και για το πρόγραμμα φιλαναγνωσίας