ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ!
Σήμερα στο νηπιαγωγείο μας πραγματοποιήθηκε δράση για το περιβάλλον !
Αφήγηση του βιβλίου “Η τελευταία πίτα με φύκια” από εθελόντρια μαμά τμήματος (κ. Ρουμελιώτη Αθηνά).
Ακολούθησε δενδροφύτευση, με τους μαθητές ,ενός δέντρου στην αυλή του σχολείου και χορός γύρω από το δεντράκι μας !
