Ολοκληρώθηκε και η θεματική “καλοκαίρι”, στο Νηπιαγωγείο μας!
Πώς να “χωρέσει” να πλαισιωθεί η πιο αγαπημένη εποχή όλων των παιδιών μέσα σε μερικές κατασκευές κι εργασίες μιας σχολικής αίθουσας;
Μαζί με τα παιδιά προετοιμαστήκαμε για τα απαραίτητα “αξεσουάρ” και το ρουχικό εξοπλισμό που συνοδεύουν το καλοκαίρι, για τα καλοκαιρινά φρούτα, τα γλυκίσματα αλλά και για όλες τις αγαπημένες μας καλοκαιρινές απολαύσεις!
“Κατασκευάσαμε” και “γευτήκαμε” παγωτό, καρπούζι, επιμεληθήκαμε “καραβιών” με γλωσσοπίεστρα και κολυμπήσαμε στο βυθό με τις μάσκες μας!
Τέλος, αναπαραστήσαμε τα αγαπημένα μας ζώα του βυθού της θάλασσας ατομικά και ομαδικά!
Με αέρα στα πανιά μας, φορώντας τα μαγιό και τα βατραχοπέδιλά μας, ευχόμαστε σε όλους
Καλό καλοκαίρι!!!





