Το δεύτερο εργαστήριο ξεκίνησε με την ανάγνωση του βιβλίου “Μια θάλασσα πλαστικά” στο οποίο παρουσιάζεται το πρόβλημα της ρύπανσης των θαλασσών με πλαστικά και το πως αυτή επηρεάζει τα πλάσματα της θάλασσας. Ομως το πιο σημαντικό είναι οτι δίνεται η λύση που λέγεται ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ και με απλά λόγια τα παιδιά κατανοούν την έννοια της τόσο σημαντικής αυτής συνήθειας για το περιβάλλον.
Μετά την ανάγνωση του βιβλίου αυτού επακολούθησε συζήτηση κατα την οποία έγινε και εμπέδωση των υλικών που επιδέχονται αυτή την επεξεργασία και μπορούμε να πάρουμε καινούρια αντικείμενα απο παλιότερα που θεωρήθηκαν σκουπίδια.Τα αντικείμενα αυτά φέρουν το σήμα της ανακύκλωσης
το οποίο τα παιδιά έμαθαν να αναγνωρίζουν και να τοποθετούν τις διάφορες συσκευασίες σε ξεχωριστό κάδο μέσα στην τάξη.
Ακριβώς σε αυτό το σημείο, δείξαμε στα παιδιά μονο τις εικόνες του παραμυθιού ” Τα όνειρα των σκουπιδιών”
και εκείνα κλήθηκαν να φτιάξουν ένα παραμύθι με βάση αυτές. Οι ιδέες ήταν καταπληκτικές και το παραμύθι που προέκυψε με τίτλο “Τα σκουπίδια ονειρεύονται” προστέθηκε στη βιβλιοθήκη της τάξης.
Για εμπέδωση του διαχωρισμού των σκουπιδιών σε ανακυκλώσιμα και μη ανακυκλώσιμα τα παιδιά συμπλήρωσαν και αντίστοιχο φύλλο εργασίας δίνοντας σημασία και στο χρώμα του κάδου που τοποθετούνται τα ανακυκλώσιμα υλικά ώστε να τον αναγνωρίζουν και στη γειτονιά τους και να παροτρυνθούν να ρίξουν σε αυτόν τις ήδη ξεχωρισμένες απο το σπίτι τους χρησιμοποιημένες συσκευασίες οι οποίες δεν θεωρούνται πια σκουπίδια.