Το 2ο Εργαστήριο δεξιοτήτων έχει τίτλο “Περνώ απέναντι” και στόχος του είναι να βοηθήσει τα παιδιά να γνωρίσουν τις διαβάσεις των πεζών και να μάθουν τους ασφαλείς τρόπους διέλευσης του δρόμου με τη συνοδεία κάποιου ενήλικα. H διάρκεια του εργαστηρίου είναι 3 διδακτικές ώρες.
Στην 1η διδακτική ώρα τα παιδιά είδαν σε βιβλίο κυκλοφοριακής αγωγής πραγματικές φωτογραφίες με τον ορθό τρόπο που περνάμε τον δρόμο.
Έπειτα συζητήσαμε για τον τρόπο που πρέπει να διασχίζουν τον δρόμο με ασφάλεια και καταγράψαμε σε μια αφίσα τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν με τους 4 κανόνες (Σταματώ στην άκρη του πεζοδρομίου-Ακούω αν έρχεται κάποιος –Κοιτάζω αριστερά, δεξιά και πάλι αριστερά-Περνώ τον δρόμο προσεκτικά)
Στη δευτερη διδακτική ώρα ήταν η στιγμή να περάσουμε στην πράξη. Βάλαμε στο πάτωμα επτά λωρίδες χαρτι παράλληλες ώστε να μοιάζουν με διάβαση
και αφού εξηγήσαμε στα παιδιά τι είναι η διάβαση των πεζών και τα προτρέψαμε να περνούν το δρόμο από τις διαβάσεις, περάσαμε στην πράξη δείχνοντας στα παιδιά πως περνούμε απέναντι. Τα παιδιά ένα ένα πέρασαν προσεκτικά από την υποτιθέμενη διάβαση.
Στην τρίτη διδακτική ώρα τα παιδιά συγκεντρώθηκαν στην αυλή και με παιχνίδι ρόλων κλήθηκαν να διασχισουν σωστά το δρόμο ακολουθώντας και τους βασικούς κανόνες ΣΤΑΜΑΤΩ ΑΚΟΥΩ ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΠΕΡΝΩ.
Με κοντάρια σχηματίσαμε έναν εικονικό δρόμο. Θεωρώντας ότι το ένα κοντάρι είναι το ρείθρο του πεζοδρομίου. Επειτα ζητήσαμε απο τα παιδιά να σταθούν δεξιά και αριστερά του και αφού τους δείξαμε αρκετές φορές πως πρέπει να περνούν το δρόμο τα παιδιά το επανέλαβαν.