2o Εργαστήριο Δεξιοτήτων

Το 2ο Εργαστήριο δεξιοτήτων έχει τίτλο “Περνώ απέναντι” και στόχος του είναι να βοηθήσει τα παιδιά να γνωρίσουν τις διαβάσεις των πεζών και να μάθουν τους ασφαλείς τρόπους διέλευσης του δρόμου με τη συνοδεία κάποιου ενήλικα. H διάρκεια του εργαστηρίου είναι 3 διδακτικές ώρες.

Στην 1η διδακτική ώρα τα παιδιά είδαν σε βιβλίο κυκλοφοριακής αγωγής  πραγματικές φωτογραφίες με τον ορθό τρόπο που περνάμε τον δρόμο.

IMG 6614931f4f3434f4ec4286adaaedd6d5 V

Έπειτα συζητήσαμε για τον τρόπο που πρέπει να διασχίζουν τον δρόμο με ασφάλεια και καταγράψαμε σε μια αφίσα τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν με τους  4 κανόνες (Σταματώ στην άκρη του πεζοδρομίου-Ακούω αν έρχεται κάποιος –Κοιτάζω αριστερά, δεξιά και πάλι αριστερά-Περνώ τον δρόμο προσεκτικά)

 

IMG c9d47897ad1f9f1c24717dc57ec45e54 V

Στη δευτερη διδακτική ώρα ήταν η στιγμή να περάσουμε στην πράξη. Βάλαμε  στο πάτωμα επτά λωρίδες χαρτι παράλληλες ώστε να μοιάζουν με διάβαση 

IMG e49c7b6180ff8b2913c60402bf433b95 V                     IMG ce9495917305f187ac66fbf868a72182 V

 

και αφού εξηγήσαμε στα παιδιά τι είναι η διάβαση των πεζών και τα προτρέψαμε να περνούν το δρόμο από τις διαβάσεις, περάσαμε στην πράξη δείχνοντας στα παιδιά πως περνούμε απέναντι. Τα παιδιά ένα ένα πέρασαν προσεκτικά από την υποτιθέμενη διάβαση.

IMG 9b8fef064c7510d9c5122efc7124e56b VIMG c1f620914414391272bfedefa2e53679 V

Στην τρίτη διδακτική ώρα τα παιδιά συγκεντρώθηκαν στην αυλή και με παιχνίδι ρόλων κλήθηκαν να διασχισουν σωστά το δρόμο ακολουθώντας και τους βασικούς κανόνες ΣΤΑΜΑΤΩ ΑΚΟΥΩ ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΠΕΡΝΩ.

Με κοντάρια σχηματίσαμε έναν εικονικό δρόμο. Θεωρώντας ότι το ένα κοντάρι  είναι το ρείθρο του πεζοδρομίου. Επειτα ζητήσαμε απο τα παιδιά να σταθούν δεξιά και αριστερά του και αφού τους δείξαμε αρκετές φορές πως πρέπει να περνούν το δρόμο τα παιδιά το επανέλαβαν.

IMG 8c509342259e0735e2e7c498dac1ab21 V    IMG a4b9ad65f5f377aadd9c4dfd9c7125b4 V

IMG 89f66d62cc1eaeb4877f7a360358fdc2 V