Παίξαμε παρέα με το μικρό μελισσάκι “BEE-BOT”…η ρομποτική αποσκοπεί στην καλύτερη κατάκτηση του χώρου, του προσανατολισμού, των προ-μαθηματικών και μαθηματικών εννοιών.
Εδώ τα παιδιά έκαναν ομάδες ορμώμενα από την Πρωταπριλιά, διαβάζοντας το παραμύθι του Πινόκιο και σε διάδες έφτιαξαν τα δικά τους ψέματα και ζωγράφισαν. Κατόπιν τοποθετήθηκαν στον πίνακα με τη σειρά που αφηγήθηκαν τα παιδιά την ιστορία του Πινόκιο. Έδωσαν τις εντολές στο ρομπότ το οποίο ακολούθησε τις απεικονίσεις/ζωγραφιές τους, με τη σειρά που έχουν αυτά ορίσει: γύρω από ποια μέρη πέρασε και επισκέφθηκε ο Πινόκιο.
Η εκπαιδευτικός καλεί το παιδί να δώσει την εντολή αφού πρώτα όλη η ομάδα κοιτάξει προσεκτικά τον πίνακα και μετρήσει πόσες φορές θα πατήσουν το βέλος του BEE-BOT και με ποια φορά. Στη συνέχεια, δίνεται η κεντρική εντολή για να γίνει καταχώρηση όλων των ενεργειών των εντολών που κάνανε.