Ένα μεγάλο πανό εμφανίστηκε στην τάξη μας και τα παιδιά έπρεπε να αναγνωρίσουν τα γράμματα που αναγράφονται σε αυτό. Στο πανό αναγράφονταν το γράμμα Α με κεφαλαία και πεζή γραφή. Τα νήπια το αναγνώρισαν και το αναφώναξαν όλα μαζί. Στη συνέχεια, αναρωτήθηκαν πως μπορούν να αξιοποιήσουν το πανό για να μάθουν να σχηματίζουν το γράμμα που βρίσκονταν μπροστά τους. Αποφάνθηκαν πως λόγω της μεγάλης επιφάνειας που έχουν τα γράμματα να πατήσουν σε αυτά και να το διασκεδάσουν. Με αυτή τη δραστηριότητα συνδυάζονται οι δύο θεματικές ενότητες του Αναλυτικού Προγράμματος, Γλώσσα και Φυσική Αγωγή, στοχεύοντας στην ενδυνάμωση του γραμματισμού και της λεπτής κινητικότητας των κάτω άκρων.
Κάθε παιδί αναλάμβανε από ένα γράμμα και προσπαθούσε να βαδίσει πάνω στις γραμμές του Α ή α χωρίς να παρεκκλίνει από αυτές με μικρά, ενωμένα βήματα. Οι μικροί μαθητές μας χαίρονταν για τα παιδιά που προσπαθούσαν να βαδίσουν πάνω στο Άλφα και τα εμψύχωναν ώστε να μη χάσουν το βήμα τους.
Στο τέλος, όλα τα παιδιά επιδόθηκαν στο να σχηματίσουν με το μαρκαδόρο τους ένα μεγάλο Α α.
(Τμήμα 2)