9 Οκτωβρίου, συζητάμε για την επικοινωνία των ανθρώπων, τη διακίνηση μηνυμάτων, γραμμάτων και πραγμάτων σε αποστάσεις μικρές και μεγάλες.
Πώς προέκυψε αυτή η ανάγκη και πώς γινόταν παλιά ,πώς γίνεται στη σύγχρονη εποχή;
Στη συζήτηση με τα παιδιά στην ομάδα διαπιστώσαμε οτι δεν γνώριζαν τι είναι ο ταχυδρόμος και τι τα ταχυδρομεία, γνώριζαν όμως για τη χρήση των κινητών και των υπολογιστών σε σχέση με την ανταλλαγή πληροφοριών. Ξεκινήσαμε λοιπόν από τα πολύ παλιά χρόνια, πριν από τη βιομηχανική εποχή, για τους τρόπους επικοινωνίας: από σπίτι σε σπίτι, με τον ντελάλη, τον πρώτο ταχυδρόμο και σιγά σιγά, με τη χρήση εποπτικού υλικού φτάσαμε στο επάγγελμα του ταχυδρόμου και στα ταχυδρομεία, τα οποία έχουν πια πολλές λειτουργίες, εκτός από τη μεταφορά γραμμάτων και δεμάτων και η μεταφορά γίνεται πια σε μεγάλες αποστάσεις.
Είδαμε εικόνες από τα ΕΛΤΑ, μέσα και έξω, ταχυδρόμους, γραμματοκιβώτια, γραμματόσημα παλιά και νέα, με σχέδια…, γνωρίσαμε το Θεό Ερμή…, τα παιδιά έφτιαξαν εικονοποιημένα γράμματα,
τα έβαλαν σε φακέλους, έγραψαν τον αποστολέα ( το όνομά τους)
, ζωγράφισαν γραμματόσημα
και οι κυρίες τον παραλήπτη και τα έριξαν στο αυτοσχέδιο ταχυδρομικό κουτί…

καινούργιες έννοιες, εμπλουτισμός λεξιλογίου, χρονική διαδοχή, μυθολογία,
στο Νηπιαγωγείο μαθαίνουμε μέσα από σχεδιασμένες δραστηριότητες, κατάλληλες για την ηλικία και τα αναπτυξιακά στάδια των μαθητών μας και η γνώση συνδέεται με την πραγματική ζωή!

