
Η προσέγγιση των γεγονότων του Πολυτεχνείου στο νηπιαγωγείο είναι αρκετά δύσκολη και απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή αναφορικά με τη μικρή ηλικία των παιδιών.
Με αφορμή τα γεγονότα του Πολυτεχνείου μιλήσαμε για την έννοια της Δημοκρατίας και της Ελευθερίας, μάθαμε για την ύπαρξη και άλλων πολιτευμάτων και εντοπίσαμε τις διαφορές τους.
Για το σκοπό αυτό χρησιμοποιήσαμε το πλούσιο υλικό που υπάρχει στο ΙΝΤΕΡΝΕΤ, ακούσαμε τραγούδια, διαβάσαμε πολύ ωραία βιβλία κατάλληλα για την ηλικία των παιδιών, παρατηρήσαμε και σχολιάσαμε φωτογραφικό υλικό, συζητήσαμε, είπαμε δυνατά τα δικά μας συνθήματα και φτιάξαμε υπέροχες κατασκευές.
Σχολιάσαμε φωτογραφίες……
– Βλέπω πολλούς ανθρώπους (Στέφανος)
– Ένα περίεργο σπίτι (Άγγελος)
– Οι από πάνω άνθρωποι διατάζουν του από κάτω (Έλενα)
– Είναι σε ένα σπίτι σπασμένο και κάθονται κάποιοι στην κορυφή (Παναγιώτα)
– Κάποιοι κάθονται πάνω στην πόρτα (Οδυσσέας)
– Είναι θυμωμένοι (Ιωάννα)
– Σαν να γιορτάζουν είναι (Όλγα)
– Σαν να γίνεται σεισμός (Ιφιγένεια)
– Το σπίτι είναι διαλυμένο (Κωνσταντίνος)
– Πάνω στο σπίτι είναι κάποιοι άνθρωποι και έχει πολύ κόσμο (Στάθης)
– Έχει πολλά σπασμένα γυαλιά (Αμέλια)
– Έχει την ελληνική σημαία (Δημήτρης)
– Έχουν γράψει κάτι πάνω στις κολώνες (Έλενα)
– Έχουν γράψει κάτι στην κορυφή (Αριάδνη)
– Έχουν γράψει γράμματα (Άγγελος)
– Μπορεί να λέει ΨΩΜΙ-ΠΑΙΔΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ (Έλενα)
– Κάνουν πόλεμο (Στάθης)
– Ένα τανκς (Κωνσταντίνος)
– Έχει πολλά γυαλιά (Ιφιγένεια)
– Έχει φεγγάρι (Παναγιώτα)
– Υπάρχουν άνθρωποι που τρέχουν (Άγγελος)
– Στο άλλο πεζοδρόμιο έχει ανθρώπους και έχει γεμίσει κόσμο (Έλενα)
Παρακολουθήσαμε animations με τα γεγονότα του Πολυτεχνείου….
Τι ταιριάζει στη Δημοκρατία; Τι στη Δικτατορία; Ομαδοποιήσαμε εικόνες ……
Συνθέσαμε λέξεις ……
Παίξαμε παιχνίδια μνήμης …..
Φτιάξαμε κατασκευές …..











































