
Αφού μιλήσαμε για τις εποχές και τα γνωρίσματα τους, σειρά είχε να γνωρίσουμε και τα 12 εγγόνια του παππού του χρόνου, τους 12 μήνες. Παρατηρήσαμε τις εικόνες με τους μήνες και προσπαθήσαμε από το σύμβολο τους να τους αναγνωρίσουμε.
Στη συνέχεια διαβάσαμε το παραμύθι “Η Κυρα-Καλή και οι 12 μήνες” της Χρυσάνθης Καραΐσκου και τα παιδιά έκαναν υποθέσεις για το τι θα πιστεύουν ότι είχε μέσα η στάμνα της κυρία-Καλής και τι της αρχόντισσας και ζωγράφισαν ό,τι τους άρεσε περισσότερο από το παραμύθι.
Τι θα είχε μέσα η στάμνα που έδωσαν οι μήνες στην κυρία-Καλή;
φαγητό, σταφύλια, ψωμί, θα είχαν βάλει μέσα διάφορα φαγητά, ένα καναρίνι, μπριζόλες, φρούτα και λαχανικά, ένα μαγικό φίλτρο, νερό, παιχνίδια για τα παιδιά
Τι θα είχε μέσα η στάμνα που έδωσαν οι μήνες στην αρχόντισσα;
λεφτά, τίποτα, φίδια, μέλισσες, αράχνες, μυρμήγκια, κατσαρίδες, γατάκια, σκουλήκια, λυκάκια, ένα φίλτρο που θα την έκανε φτωχή, κουνούπια, τυφλοπόντικες, σκουληκαντέρες, ποντίκια
Στη συνέχεια παρατήρησαν ξανά τις εικόνες με τους μήνες και προσπάθησαν να τους βάλουν στη διαδοχική τους σειρά κάτω από την αντίστοιχη εποχή και τους μέτρησαν.
Έπειτα ζητήθηκε από κάθε παιδί να πάρει τη φωτογραφία του και να την τοποθετήσει δίπλα στον μήνα που έχει τα γενέθλια του και στη συνέχεια στο τρενάκι των γενεθλίων.





















