Μαθητές και μαθήτριες του Δ1 τμήματος συμμετείχαν με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικου εικαστικών κας Μαρίλιας Δημοπούλου, στον 2ο Καλλιτεχνικό Διαγωνισμό που διοργάνωσε η Δημοτική Πινακοθήκη Λάρισας σε συνεργασία με την Α/θμια Εκπ/ση Λάρισας “40 Χρόνια Ελεύθερο Εργαστήρι: Τα δικά μας Ιδανικά Πλάσματα”. Το έργο της μαθήτριας Νασιώκα Κωνσταντίνας διακρίθηκε και πρώτευσε μεταξύ συμμετεχόντων από τα σχολεία του νομού μας. Η δημιουργικότητα, η φαντασία και η ιδιαίτερη καλλιτεχνική ματιά της κατάφεραν να ξεχωρίσουν ανάμεσα σε πολυάριθμες συμμετοχές, αποδεικνύοντας ότι η τέχνη είναι ένας μοναδικός τρόπος έκφρασης και επικοινωνίας για τους νέους μας.
Αξίζει να σημειωθεί πως είναι η τρίτη φορά που το σχολείο μας διακρίνεται σε καλλιτεχνικό διαγωνισμό ζωγραφικής και αξίζουν συγχαρητήρια στην εικαστικό του σχολείου μας. Η βράβευση των προκριθέντων μαθητών/τριών θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 5-5-2026 στο αίθριο της Πινακοθήκης αποτελεσμτα καλλ διαγ πρωτοβαθμια .
