Την Τετάρτη 13 Μαΐου πραγματοποιήθηκαν οι σχολικοι αγώνες ποδοσφαίρου και βόλεϊ για τα δημοτικά σχολεία στο ΔΑΚ Κοζάνης. Το σχολείο μας συμμετείχε με δύο ομάδες στο ποδόσφαιρο και δύο ομάδες στο βόλεϊ. Ευχόμαστε συγχαρητήρια στους μαθητές και τις μαθήτριες της Στ και Ε τάξης που πήραν μέρος. Μπράβο σε όλους!!!



Αφήστε μια απάντηση