Στο πλαίσιο των δράσεων για την ομαλή μετάβαση των μαθητών από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο, οι Στ΄ τάξεις του 17ου Δημοτικού Σχολείο, μαζί με το 10ο Δημοτικό Σχολείο, επισκέφθηκαν το 3ο Γυμνάσιο Ευόσμου.
Κατά την άφιξή μας, μας υποδέχθηκαν θερμά η διευθύντρια κα Μάγδα Τσιόκνη και το εκπαιδευτικό προσωπικό του σχολείου. Ακολούθησε ενημερωτική παρουσίαση για τη λειτουργία, τις δράσεις και την καθημερινότητα του Γυμνασίου, δίνοντας στους μαθητές την ευκαιρία να γνωρίσουν καλύτερα το νέο σχολικό περιβάλλον που θα τους υποδεχθεί την επόμενη σχολική χρονιά.
Στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε περιήγηση στους χώρους και στο κτιριακό συγκρότημα του σχολείου. Οι μαθητές επισκέφθηκαν αίθουσες διδασκαλίας, εργαστήρια και κοινόχρηστους χώρους, ενώ είχαν την ευκαιρία να θέσουν ερωτήσεις και να λύσουν απορίες σχετικά με τη φοίτησή τους στο Γυμνάσιο.
Η επίσκεψη αποτέλεσε μια ιδιαίτερα χρήσιμη και ευχάριστη εμπειρία, συμβάλλοντας στην εξοικείωση των μαθητών με τη νέα βαθμίδα εκπαίδευσης.


