Στα πλαίσια Δράσης της Εκπαιδευτικής Ομάδας Υποστήριξης των Μαθητών του Σχολείου μας και σύμφωνα με τις ανάγκες του Σχολείου, προβήκαμε σε δραστηριότητες που θα ενίσχυαν την αυτοεκτίμηση και την αυτοαντίληψη των μαθητών, θα δίδασκαν έννοιες όπως σεβασμός, φιλία αλλά ταυτόχρονα θα βοηθούσαν τους μαθητές να ενισχύσουν τη συναισθηματική τους νοημοσύνη.
Συνεπώς, η επικοινωνιακή εγγύτητα, η συνεργασία, η συμφωνία, η συνεννόηση αλλά και η ενσυναίσθηση είναι μερικές αξίες που είναι χρήσιμες αλλά και αναγκαίες για τη σχολική τάξη, τόσο από τους εκπαιδευτικούς, όσο και από τους μαθητές. Ενεργώντας έγκαιρα, εξασφαλίσαμε ένα συμμετοχικό και υποστηρικτικό περιβάλλον με ίσες ευκαιρίες για όλους τους μαθητές.
- Ημέρα Μαγειρικής.
- ΄΄Μένει Μυστικό΄΄-Καμπάνια για την σεξουαλική κακοποίηση των παιδιών.
- Ζωγραφίζω το σώμα μου.
- Μια μέρα… Καλλιτεχνική!
- Διδακτική επίσκεψη του ΣΤ1 στο χώρο πολιτισμού της Δημοτικής Αγοράς.
- ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ.
- Συναντώντας τον ΄΄Οδυσσέα΄΄
- Ανακαλύπτοντας το παρελθόν -Σχεδιάζοντας το Μέλλον.
- Κύτταρο-Δημιουργία με πλαστελίνες.
- ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ: ΟΞΕΑ – ΒΑΣΕΙΣ – ΑΛΑΤΑ
- Ανθρώπινο σώμα- Μια τέλεια μηχανή.
- Υγεία και Άθληση
- Δυναμώνω την φωνή μου!
- Καλές πρακτικές διαχείρισης της τάξης
- Ανακαλύπτοντας το παρελθόν , σχεδιάζοντας το μέλλον. Τάξη Στ1.
- Επαγγέλματα που χάθηκαν στον χρόνο.
- Ο δισκοβόλος του Μύρωνα.
- Το ταξίδι της Φυγής και της Ελπίδας.
- Οι μαθητές/τριες του τμ. Δ1 μαθαίνουν να σώζουν ζωές- Kids save lives.
- ”Υγιή παιδιά, υγιής πλανήτης’’ του WWF Ελλάς.
- Δράσεις του Τμήματος Ένταξης
- ΘΕΜΑΤΙΚΗ: Ενδιαφέρομαι και ενεργώ. Τμήμα ΣΤ1. «Το ταξίδι της φυγής και της ελπίδας».
- ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – ΕΥ ΖΗΝ. ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ. ΣΤ1
- ΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΕΞΕΡΕΥΝΗΤΕΣ-Εργαστήρια δεξιοτήτων του τμ. Δ1
- Φτιάχνουμε μια ταινία stop motion animation – Τα επαγγέλματα πίσω από την κάμερα.