Ανακαλύπτοντας το παρελθόν -Σχεδιάζοντας το Μέλλον.

Κατά την διάρκεια των εργαστηρίων Δεξιοτήτων , οι μαθητές του τμ. Στ2 συμμετείχαν στο πρόγραμμα με τίτλο »Ανακαλύπτοντας το παρελθόν -Σχεδιάζοντας  το μέλλον ΄΄ στην θεματική »Φροντίζω το Περιβάλλον» και υποθεματική » Παγκόσμια και Τοπική Πολιτιστική Κληρονομιά.

Αρχικά οι μαθητές/τριες  ενημερώθηκαν διαδικτυακά για την παγκόσμια και ελληνική πολιτιστική κληρονομιά , ταξίδεψαν εικονικά στα πιο γνωστά από αυτά και τέλος επισκέφτηκαν εικονικά  το μουσείο της Ακρόπολης. Ενημερώθηκαν  και κατανόησαν για τους όρους άυλη ,υλική ,ψηφιακή και φυσική κληρονομία.

Στην συνέχεια επικεντρώθηκαν στα ιαματικά λουτρά της χώρας μας και έψαξαν να βρουν ιαματικά λουτρά της Αιτωλοακαρνανίας.  Διάλεξαν τα Λουτρά της Μυρτιάς για να τα γνωρίσουν καλύτερα. Η προγραμματισμένη εκδρομή στα Λουτρά αναβλήθηκε λόγω covid για αυτό έψαξαν σε ομάδες να βρουν πληροφορίες από πηγές μέσα από το διαδίκτυο ή έντυπο υλικό  και πήραν συνεντεύξεις σε συγγενείς και φίλους που γνώριζαν το θέμα.

2022 01 21 2Κατάφεραν να μαζέψουν υλικό για ιστορικά στοιχεία των Λουτρών, την χρησιμότητά τους και τα οφέλη στον ανθρώπινο οργανισμό  και τέλος ποια προβλήματα υπάρχουν στην λειτουργία τους. Δούλεψαν σε ομάδες για να οργανώσουν το υλικό με τις πληροφορίες που συλλέξανε και αποφάσισαν να βρουν τρόπους να διαφημίσουν τα Λουτρά στο σχολείο και στην ευρύτερη κοινωνία. Έφτιαξαν κολλάζ των λουτρών μέσω της πλατφόρμας  e-me και των εφαρμογών e-me assignments.

Με την ομαδοσυνεργατική μέθοδο και τον καταιγισμό ιδεών (brain storming) αποφάσισαν να φτιάξουν καρτ ποσταλ, μαγνητάκια, διαφημιστικά έντυπα και μια αφίσα για να διαφημίσουν τα Λουτρά της Μυρτιάς , αναπτύσσοντας το επιχειρηματικό τους πνεύμα.

P1247863

ttttt

P2027899

 

 

 

 

 

Στο τέλος με την βοήθεια του υπεύθυνου εκπαιδευτικού  Μποτίνης Γεωργίας δημιούργησαν ψηφιακή αφίσα για τα Λουτρά της Μυρτιάς  μέσω της εφαρμογής canvas.

2022 01 16 3