Κατά την διάρκεια των εργαστηρίων Δεξιοτήτων , οι μαθητές του τμ. Στ2 συμμετείχαν στο πρόγραμμα με τίτλο ”Ανακαλύπτοντας το παρελθόν -Σχεδιάζοντας το μέλλον ΄΄ στην θεματική ”Φροντίζω το Περιβάλλον” και υποθεματική ” Παγκόσμια και Τοπική Πολιτιστική Κληρονομιά.
Αρχικά οι μαθητές/τριες ενημερώθηκαν διαδικτυακά για την παγκόσμια και ελληνική πολιτιστική κληρονομιά , ταξίδεψαν εικονικά στα πιο γνωστά από αυτά και τέλος επισκέφτηκαν εικονικά το μουσείο της Ακρόπολης. Ενημερώθηκαν και κατανόησαν για τους όρους άυλη ,υλική ,ψηφιακή και φυσική κληρονομία.
Στην συνέχεια επικεντρώθηκαν στα ιαματικά λουτρά της χώρας μας και έψαξαν να βρουν ιαματικά λουτρά της Αιτωλοακαρνανίας. Διάλεξαν τα Λουτρά της Μυρτιάς για να τα γνωρίσουν καλύτερα. Η προγραμματισμένη εκδρομή στα Λουτρά αναβλήθηκε λόγω covid για αυτό έψαξαν σε ομάδες να βρουν πληροφορίες από πηγές μέσα από το διαδίκτυο ή έντυπο υλικό και πήραν συνεντεύξεις σε συγγενείς και φίλους που γνώριζαν το θέμα.
Κατάφεραν να μαζέψουν υλικό για ιστορικά στοιχεία των Λουτρών, την χρησιμότητά τους και τα οφέλη στον ανθρώπινο οργανισμό και τέλος ποια προβλήματα υπάρχουν στην λειτουργία τους. Δούλεψαν σε ομάδες για να οργανώσουν το υλικό με τις πληροφορίες που συλλέξανε και αποφάσισαν να βρουν τρόπους να διαφημίσουν τα Λουτρά στο σχολείο και στην ευρύτερη κοινωνία. Έφτιαξαν κολλάζ των λουτρών μέσω της πλατφόρμας e-me και των εφαρμογών e-me assignments.
Με την ομαδοσυνεργατική μέθοδο και τον καταιγισμό ιδεών (brain storming) αποφάσισαν να φτιάξουν καρτ ποσταλ, μαγνητάκια, διαφημιστικά έντυπα και μια αφίσα για να διαφημίσουν τα Λουτρά της Μυρτιάς , αναπτύσσοντας το επιχειρηματικό τους πνεύμα.
Στο τέλος με την βοήθεια του υπεύθυνου εκπαιδευτικού Μποτίνης Γεωργίας δημιούργησαν ψηφιακή αφίσα για τα Λουτρά της Μυρτιάς μέσω της εφαρμογής canvas.
- Ημέρα Μαγειρικής.
- ΄΄Μένει Μυστικό΄΄-Καμπάνια για την σεξουαλική κακοποίηση των παιδιών.
- Ζωγραφίζω το σώμα μου.
- Μια μέρα… Καλλιτεχνική!
- Διδακτική επίσκεψη του ΣΤ1 στο χώρο πολιτισμού της Δημοτικής Αγοράς.
- ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ.
- Συναντώντας τον ΄΄Οδυσσέα΄΄
- Ανακαλύπτοντας το παρελθόν -Σχεδιάζοντας το Μέλλον.
- Κύτταρο-Δημιουργία με πλαστελίνες.
- ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ: ΟΞΕΑ – ΒΑΣΕΙΣ – ΑΛΑΤΑ
- Ανθρώπινο σώμα- Μια τέλεια μηχανή.
- Υγεία και Άθληση
- Δυναμώνω την φωνή μου!
- Καλές πρακτικές διαχείρισης της τάξης
- Ανακαλύπτοντας το παρελθόν , σχεδιάζοντας το μέλλον. Τάξη Στ1.
- Επαγγέλματα που χάθηκαν στον χρόνο.
- Ο δισκοβόλος του Μύρωνα.
- Το ταξίδι της Φυγής και της Ελπίδας.
- Οι μαθητές/τριες του τμ. Δ1 μαθαίνουν να σώζουν ζωές- Kids save lives.
- ”Υγιή παιδιά, υγιής πλανήτης’’ του WWF Ελλάς.
- Δράσεις του Τμήματος Ένταξης
- ΘΕΜΑΤΙΚΗ: Ενδιαφέρομαι και ενεργώ. Τμήμα ΣΤ1. «Το ταξίδι της φυγής και της ελπίδας».
- ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – ΕΥ ΖΗΝ. ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ. ΣΤ1
- ΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΕΞΕΡΕΥΝΗΤΕΣ-Εργαστήρια δεξιοτήτων του τμ. Δ1
- Φτιάχνουμε μια ταινία stop motion animation – Τα επαγγέλματα πίσω από την κάμερα.