Κατά τη διάρκεια των εργαστηρίων δεξιοτήτων ,οι μαθητές του τμήματος ΣΤ1 συμμετείχαν στο πρόγραμμα με τίτλο «Ανακαλύπτοντας το παρελθόν , σχεδιάζοντας το μέλλον» στη θεματική «Φροντίζω το Περιβάλλον» και υποθεματική «Παγκόσμια και Τοπική Πολιτιστική Κληρονομιά».
Αρχικά οι μαθητές,-τριες ήρθαν σε επαφή με τις έννοιες υλική , άυλη , φυσική και ψηφιακή πολιτιστική κληρονομιά. Τους δόθηκε σχετικό φύλλο εργασίας το οποίο δούλεψαν ομαδικά και κατανόησαν αυτές τις έννοιες.
Στη συνέχεια έγινε συζήτηση για τα κριτήρια που πρέπει να πληροί ένα μνημείο για να συμπεριληφθεί στον κατάλογο μνημείων Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς της UNESCOκαι δόθηκε στους μαθητές,-τριες σχετικό φυλλάδιο με τα μνημεία της Ελλάδας που συμπεριλαμβάνονται στον αντίστοιχο κατάλογο της UNESCO.Ταξίδεψαν εικονικά σε κάποια από αυτά και τέλος επισκέφθηκαν εικονικά το μουσείο της Ακρόπολης.
Κατόπιν τα παιδιά επικεντρώθηκαν στα ιαματικά λουτρά του νομού Αιτωλοακαρνανίας και συγκεκριμένα στα Λουτρά Μουρστιάνου , με τα οποία ασχολήθηκαν περισσότερο. Οι μαθητές,-τριες αναζήτησαν πληροφορίες στο διαδίκτυο , είδαν σχετικές εικόνες , γνώρισαν την ιστορία των συγκεκριμένων λουτρών , τη χρησιμότητά τους και τα οφέλη τους στον ανθρώπινο οργανισμό καθώς και τις δυσκολίες λειτουργίας τους σήμερα.
Οι μαθητές,-τριες αποφάσισαν να διαφημίσουν τα λουτρά , προτείνοντας διάφορες ιδέες και προχώρησαν στην κατασκευή αφίσας , χωρισμένοι σε ομάδες. Επίσης στα πλαίσια προώθησης του επιχειρηματικού πνεύματος , τα παιδιά έφτιαξαν μαγνητάκια και βιολογικά σαπούνια , στήνοντας έτσι το δικό τους «μαγαζάκι».
Στη δημιουργία των σαπουνιών είχαμε την πολύτιμη βοήθεια του κυρίου Σπύρου Τσοβόλα , ο οποίος είναι υπεύθυνος του ΕΚΦΕ Αγρινίου (Εργαστηριακό Κέντρο Φυσικών Επιστημών). Τα σαπούνια μας φτιάχτηκαν από βιολογικά υλικά και τα παιδιά χρησιμοποίησαν τόσο τις μαθηματικές τους γνώσεις (αναλογία υλικών) , όσο και τις γνώσεις τους στα Φυσικά (Κεφάλαιο: Οξέα – Βάσεις – Άλατα).
Η προγραμματισμένη μας εκδρομή στα Λουτρά Μουρστιάνου , δυστυχώς αναβλήθηκε λόγω Covid.
Η όλη ενασχόλησή μας με το συγκεκριμένο θέμα , ήταν μια υπέροχη εμπειρία για τα παιδιά που τους προσέφερε πολλές νέες γνώσεις.
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός Αμαλία Μανιώτη
- Ημέρα Μαγειρικής.
- ΄΄Μένει Μυστικό΄΄-Καμπάνια για την σεξουαλική κακοποίηση των παιδιών.
- Ζωγραφίζω το σώμα μου.
- Μια μέρα… Καλλιτεχνική!
- Διδακτική επίσκεψη του ΣΤ1 στο χώρο πολιτισμού της Δημοτικής Αγοράς.
- ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ.
- Συναντώντας τον ΄΄Οδυσσέα΄΄
- Ανακαλύπτοντας το παρελθόν -Σχεδιάζοντας το Μέλλον.
- Κύτταρο-Δημιουργία με πλαστελίνες.
- ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ: ΟΞΕΑ – ΒΑΣΕΙΣ – ΑΛΑΤΑ
- Ανθρώπινο σώμα- Μια τέλεια μηχανή.
- Υγεία και Άθληση
- Δυναμώνω την φωνή μου!
- Καλές πρακτικές διαχείρισης της τάξης
- Ανακαλύπτοντας το παρελθόν , σχεδιάζοντας το μέλλον. Τάξη Στ1.
- Επαγγέλματα που χάθηκαν στον χρόνο.
- Ο δισκοβόλος του Μύρωνα.
- Το ταξίδι της Φυγής και της Ελπίδας.
- Οι μαθητές/τριες του τμ. Δ1 μαθαίνουν να σώζουν ζωές- Kids save lives.
- ”Υγιή παιδιά, υγιής πλανήτης’’ του WWF Ελλάς.
- Δράσεις του Τμήματος Ένταξης
- ΘΕΜΑΤΙΚΗ: Ενδιαφέρομαι και ενεργώ. Τμήμα ΣΤ1. «Το ταξίδι της φυγής και της ελπίδας».
- ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – ΕΥ ΖΗΝ. ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ. ΣΤ1
- ΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΕΞΕΡΕΥΝΗΤΕΣ-Εργαστήρια δεξιοτήτων του τμ. Δ1
- Φτιάχνουμε μια ταινία stop motion animation – Τα επαγγέλματα πίσω από την κάμερα.