Εργαστήρια Δεξιοτήτων: Εγώ και Εσύ προχωράμε στη ζωή

Τον Ιανουάριο και συγκεκριμένα μια φορά την εβδομάδα οι μαθητές/τριες της τάξης μας εργάζονται σε δραστηριότητες που εντάσσονται στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων και συγκεκριμένα στην Θεματική Ενότητα: Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ-Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη.

Η υπο-θεματική που θα μας απασχολήσει είναι ο Αλληλοσεβασμός και η Διαφορετικότητα με τίτλο Εγώ και Εσύ προχωράμε στη ζωή. Υπό αυτό το πλαίσιο οι δραστηριότητες ξεκίνησαν από τον Εαυτό μας, την αναγνώριση των θετικών μας στοιχείων, την έκφραση και την εξωτερίκευση αυτών. Επίσης συζητήσαμε για τα συναισθήματα που μας διακατέχουν, τα οποία αποτυπώσαμε σε έντυπη μορφή, την διαχείριση αυτών, τον εξ ορθολογισμό των συναισθημάτων των άλλων. Εστιάσαμε στα πλαίσια του Εργαστηρίου στον Θυμό και προτείναμε τρόπους υγιούς διαχείρισης αυτού. Έτσι προέκυψε το τρίπτυχο με οδηγίες για την διαχείριση του θυμού (το οποίο αναρτήθηκε σε ηλεκτρονική μορφή σε προηγούμενη ανάρτηση), η εισαγωγή του μαξιλαριού στην τάξη, στο οποίο συμφωνήσαμε οτι θα προσφεύγει όποιος/α από τους/τις εμπλεκόμενους/ες αισθάνεται θυμωμένος/η, ώστε να εκτονώνεται.

Στα πλαίσια του εργαστηρίου εντάξαμε στην καθημερινή μας ρουτίνα και τον πίνακα αναγνώρισης συναισθήματος. Οι μαθητές/τριες κατά την πρωινή προσέλευση αλλά και λίγο πριν το σχόλασμα θα παίρνουν το φυλλαράκι με το όνομά τους και θα το τοποθετούν στην στήλη του συναισθήματος που θα αισθάνονται την δεδομένη στιγμή. Συμφωνήσαμε ο Πίνακας να αναγράφει τα εξής συναισθήματα: Χαρά, Λύπη, Θυμός, Αγάπη.

Τα εργαστήρια θα συνεχιστούν μέχρι αρχές Φεβρουαρίου.

IMG 20220118 085106 IMG 20220118 085113 IMG 20220118 085121

IMG 20220119 091439 IMG 20220119 092206 IMG 20220119 102821

IMG 20220120 085212 IMG 20220120 085227 IMG 20220120 085234 IMG 20220119 103208

IMG 20220120 100100