• Εκπαιδευτικές κοινότητες και ιστολόγια
  • Σύνδεση

16ο Νηπιαγωγείο Δράμας

Καλωσορίσατε στο ιστολόγιό μας!

Μενού

Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Ανακοινώσεις
  • Πληροφορίες
    • • Ωράριο
    • • Προσωπικά δεδομένα
  • 16ο Νηπιαγωγείο Δράμας
    • •Το σχολείο μας
    • • Προσωπικό
    • • Επικοινωνία
  • Ευρωπαϊκά Εκπαιδευτικά Προγράμματα
    • e – Twinning
    • ΙΙ. Ευρωπαϊκές δράσεις
    • ΙΙΙ. Προγράμματα Erasmus+
      • 1. KA229 – Outdoor activities – Implementing forest school approach
      • 2. KA220 – Speech and Language tools for early intervention by Teachers
        • 2.1 Οι συνεργάτες του έργου SaLT
        • 2.2 News Letter
        • 2.3 Meetings
        • 2.4 Διάχυση του Προγράμματος
        • 2.5 App SaLT
        • 2.6 Policy reprt SaLT
  • Εσωτερικός Κανονισμός 2024-25

2.2 News Letter

1st NEW NEWSLETTER GREECE

2nd NEW NEWSLETTER GREECE

3rd NEW NEWSLETTER GREECE

4th NEWSLETTER GREECE

Δεκέμβριος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
« Οκτ    

Σαν σήμερα

16/12/1803: Εξήντα (κατ άλλους 22) Σουλιωτοπούλες χορεύουν το χορό του Ζαλόγγου και πέφτουν στο γκρεμό μαζί με τα παιδιά τους, για να μην παραδοθούν στους Τούρκους.
   - Σχετικές αναρτήσεις

Άρθρα κατά κατηγορία

Ευρωπαϊκά Εκπαιδευτικά Προγράμματα

  • Εσωτερικός Κανονισμός 16ου Νηπιαγωγείου Δράμας 2025-2026 23 Οκτωβρίου 2025

Ιστορικό

  • Οκτώβριος 2025
  • Ιούνιος 2025
  • Μάιος 2025
  • Απρίλιος 2025
  • Μάρτιος 2025
  • Φεβρουάριος 2025
  • Νοέμβριος 2023
  • Οκτώβριος 2023
  • Ιούνιος 2023
  • Μάρτιος 2021

Αναζήτηση άρθρου

Μεταστοιχεία

  • Σύνδεση
  • Entries RSS
  • Comments RSS
  • Εκπαιδευτικές Κοινότητες & Ιστολόγια ΠΣΔ
Σχεδιασμός: stratari | ©2021 16ο Νηπιαγωγείο Δράμας
Όροι χρήσης blogs.sch.gr | Δήλωση προσβασιμότητας
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Accessibility by WAH
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότερα Μη αποδοχή