πραγματοποίησαν τη φετινή χρονιά το σχέδιο εργασίας ΤΑ ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΒΙΒΛΙΑ.
Αφού οργανώθηκε η δανειστική μας βιβλιοθήκη σύμφωνα με τους στόχους μας
και με βοηθό η νέα μας φίλη τη Διαμαντένια Μονοκερένια
ξεκίνησε το ταξίδι της φιλαναγνωσίας με αποστολές.
Κάθε εβδομάδα και με αλφαβητική σειρά , η κουκλίτσα μας φιλοξενούνταν από διαφορετικό παιδί
και κατά την επιστροφή ο καθένας έφερνε το δικό του κομμάτι του παζλ
με αυτά που έκανε με τη Μονοκερένια και τα παρουσίαζε στην ολομέλεια.
Η δεύτερη αποστολή ήταν να γνωρίσουμε έναν πραγματικό συγγραφέα.
Η ευκαιρία δεν άργησε να δοθεί και γνωρίσαμε τον κο Μάριο Μάζαρη και παίξαμε μαζί του.
Η τρίτη μας αποστολή ήρθε από μια κατασκευή που έφτασε στα χέρια μας από τη συμμαθήτρια μας που δανείστηκε τον ΦΕΓΓΑΡΟΣΚΕΠΑΣΤΗ.
Μάθαμε και μελοποιήσαμε το ποίημα της Θ. Χορτιάτη “Το φεγγάρι γλειφιτζούρι” και το τραγουδούσαμε όλη τη χρονιά.
Η τέταρτη αποστολή μας ήταν να γίνουμε οι ίδιοι συγγραφείς,
δημιουργώντας το δικό μας βιβλίο με τα μονοκεράκια.
Ένα βιβλίο συναισθηματικής νοημοσύνης με στόχο την αυτοεκτίμηση.
H πέμπτη μας αποστολή ήταν να συμμετέχουμε
στον 5Ο ΜΑΡΑΘΩΝΙΟ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ που οργάνωσαν οι Εκδ. Μεταίχμιο
επειδή αγαπήθηκε ιδιαίτερα με αφορμή την Παγκόσμια ημέρα Παιδικού Βιβλίου ,
ζωγραφίστηκε σε ομάδες με τους μαθητές και τις μαθήτριες της Α΄Δημοτικού του 11ου Δ.Σ. Αλεξ/πολης.
Η έκτη μας αποστολή ήταν η συμμετοχή μας στον διαγωνισμό συγγραφής βιβλίου
όπου η ομαδική μας παραγωγή μας έδωσε την ευκαιρία να γίνουμε
και εικονογράφοι δημιουργώντας ο καθένας το δικό του εξώφυλλο.
Οι συγγραφικές αναζητήσεις ήταν και ατομικές
με προσωπικές δημιουργίες και με ελεύθερη θεματολογία.
Η επόμενη και έβδομη στη σειρά αποστολή ήταν η δημιουργία ενός παραμυθιού όπου οι ήρωες της δανειστικής μας εμπλέχτηκαν μέσα σε μια διαφορετική ιστορία με κεντρικό ήρωα ένα ελεφαντάκι.
Τα παιδιά σε ομάδες δημιούργησαν η καθεμιά την δική τους ιστορία και την εικονογράφησε.


Κατόπιν οι δημιουργίες παρουσιάστηκαν στην ολομέλεια
και η ενιαία ιστορία
δεν άργησε να ολοκληρωθεί.
Το ταξίδι της φιλαναγνωσίας συνεχίστηκε με την όγδοη αποστολή
το παιχνίδι με τον κύβο για το παραμύθι δανεισμού με ερωτήσεις για το περιεχόμενο του.
Η ένατη αποστολή σχετιζόταν με την χρονική ακολουθία των γεγονότων του βιβλίου
και περιείχε ατομική παρουσίαση στην ομάδα.
Η δέκατη αποστολή πραγματοποιήθηκε σε ομάδες και η επεξεργασία ενός διαφορετικού τέλους ήταν το ζητούμενο.
Η ενδέκατη αποστολή ήταν η παρακολούθηση πασχαλινού παραμυθιού
με την Α΄Τάξη του 9ου Δ. Σ. Αλεξ/πολης.
Η τελευταία μας αποστολή ήταν η αποτίμηση
με βάση το παζλ που δημιουργήθηκε από όλα τα παιδιά.
Στο παιχνίδι έπρεπε ο καθένας αρχικά να αναγνωρίσει το δικό του κομμάτι και στη συνέχεια να λυθούν όλα τα αινίγματα που κρυβόταν στα χρωματιστά κομμάτια. Μάλλον πολύ ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ τα βιβλία γιατί ο γρίφοι όλοι λύθηκαν !!!

















