την φετινή σχολική χρονιά επισκέφτηκε τον πλούσιο κόσμο της αρχαιότητας, με ένα πολιτιστικό πρόγραμμα με τίτλο “ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ”.
Αφόρμιση αποτέλεσε ο στόχος των παιδιών να παίξουμε πολλά παιχνίδια και φυσικά ένα καλό έναυσμα για εξερεύνηση στον άγνωστο αρχαιοελληνικό πολιτισμό. Το ταξίδι μας ξεκίνησε κάπως έτσι…
Στην α΄ενότητα αναφερθήκαμε στους 12 θεούς του Ολύμπου.
Σύμφωνα με το ιστόγραμμα που δημιουργήσαμε
γνωρίσαμε τον Όλυμπο και το παλάτι του μέσα από βιβλία Μυθολογίας
και τον απεικονίσαμε
με ένα ομαδικό έργο ψηφιδωτού.
Μάθαμε τα ονόματα τους με γλωσσικό παιχνίδι που κατασκευάσαμε
και το παίζαμε καθημερινά,
αντιστοιχίζοντας την κάθε λέξη στην ανάλογη εικόνα.
Γνωρίσαμε τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους και τις συνήθειες τους μέσα από μύθους όπως της Αράχνης,της γέννησης Αφροδίτης κ.α.
και κατασκευάσαμε κούκλες κουκλοθεάτρου
και ως γνήσιοι καλλιτέχνες αποδώσαμε
μια δική μας ιστορία στο κουκλοθέατρο!
Εν συνεχεία ακολούθησε ψηφοφορία για τον αγαπημένο μας θεό και θεά με τα δεδομένα να καταγράφονται σε ένα ραβδόγραμμα.
Με τις προτιμήσεις αυτές ως γνώμονα
επιλέξαμε ρόλους
και αφού κατασκευάσαμε το εμπροσθόφυλλο δεν διστάζουμε να μεταφορφωθούμε σε πραγματικούς θεούς και να δημιουργήσουμε ένα ψηφιακό βιβλίο.
Η πρόταση για την δεύτερη ενότητα ήρθε μέσα από την eme και το ακόλουθο ιστόγραμμα.
Φυσικά ποιος θα είχε αντίρρηση για τον μεγάλο ήρωα ΗΡΑΚΛΗ!
Γνωρίσαμε όλες τις περιπέτειες του μέσα από διάφορες εκδόσεις που πραγματικά μας εντυπωσίασαν.
Ταξιδέψαμε μαζί του στον κήπο των Εσπερίδων με τις δημιουργίες μας,
τραγουδήσαμε γι αυτόν το τραγουδάκι:ΤΑ ΜΗΛΑ ΤΩΝ ΕΣΠΕΡΙΔΩΝ
και καταγράψαμε με την φαντασία μας όλες τις δοκιμασίες του από τον βασιλιά Ευρυσθέα σε ένα ομαδικό κολλάζ.α
Από το πιθάρι του Ευρυσθέα που μας προκάλεσε στιγμές ευθυμίας προέκυψε και η επόμενη ενότητα που ονομάστηκε ΜΟΥΣΕΙΟ, από τα παιδιά ,με αφορμή σχετικό παραμύθι που μας ήρθε στα χέρια μας από ένα μέλος της ομάδας μας. Το πρώτο μέλημα ήταν η δημιουργία ενός Μουσείου μέσα στην τάξη. Έτσι και έγινε!Τα πινέλα ενεργοποιήθηκαν
Οι αγγειοπλάστες εργάστηκαν σκληρά 
και το Μουσείο ετοιμάστηκε!
Μάθαμε έτσι για τους κίονες και τα κιονόκρανα,
για τις προθήκες και τα εκθέματα.
Γνωρίσαμε μέσα από παιχνίδια τα αγγεία και την διαφορετική χρήση τους 

και αρκετά από τα ονόματα τους (!!!)
αλλά και το άλλο τους μισό με παιχνίδι που δημιουργήσαμε για την μελισσούλα, την μασκότ της ομάδας μας!
Ακολούθησε μέσα από βιντεάκι από το Μουσείο της Ακρόπολης αναφορά στην καθημερινή ζωή των παιδιών στην αρχαία Αθήνα και στην γλώσσα που μιλούσαν εκείνη την εποχή μέσα από παραμύθι.
Τα αγάλματα
ήταν τα επόμενα που ασχοληθήκαμε. Μιλήσαμε για τα αγάλματα του Παρθενώνα, τις Καρυάτιδες , επισκεφτήκαμε διαδικτυακά το Μουσείο της Ακρόπολης και από σχετικό υλικό αντλήσαμε πληροφορίες για τα αριστουργήματα αυτά. Εντυπωσιαστήκαμε με την ιστορία του Έλγιν από το παραμύθι:¨Γιατί δεν γελούν οι Καρυάτιδες” και ταυτόχρονα θυμώσαμε.
Γίναμε αρχαιολόγοι και ψάξαμε για κρυμμένους θησαυρούς της αρχαιότητας στην αυλή μας και η χαρά μας ήταν απερίγραπτη , κάθε φορά που ανακαλύπταμε κάτι( που μπορεί να ήταν από το π.Χ. όπως συνηθίζαμε να λέμε).
Από το Μουσείο μας δεν θα μπορούσε να λείπει και η δική μας Νίκη της Σαμοθράκης. Αφού μάθαμε για αυτήν και είδαμε αντίγραφα της , φιλοτεχνήσαμε
χρησιμοποιώντας
ανακυκλώσιμα υλικά.
Στο παιχνίδι του Ντεντέκτιβ συμμετείχαν και οι γονείς μας ανακαλύπτοντας την Νίκη της Σαμοθράκης στην πόλη μας μαζί με τα μελισσάκια και 
ιδού η απόδειξη!
Ολοκληρώσαμε κι αυτό το ιστόγραμμα και…. πλέον είναι έτοιμο και το τελευταίο ατομικό δημιούργημα σαν μικρή ανάμνηση από αυτό το υπέροχο ταξίδι στον χρόνο!
ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ εδώ για όσο ο καθένας θέλει…









