Σήμερα, Τρίτη, 25 Φεβρουαρίου 2025, η Β΄ τάξη του σχολείου μας με την υπεύθυνη εκπαιδευτικό της τάξης, Μαρία Ανδριανοπούλου, και την υπεύθυνη της σχολικής βιβλιοθήκης, Τζίνα Καρακασίλη, συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα της Πάρρυς Λουμίτη στη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Καλαμάτας με τίτλο “Αγκαλιάζοντας τις διαφορές μας…!”. Ακολουθεί αναδημοσίευση σχετικού άρθρου της Δημόσιας Κεντρικής Βιβλιοθήκης Καλαμάτας στο…Συνέχεια ανάγνωσης Η Β΄τάξη …«Με ένα λευκό φτερό»…
Κατηγορία: Εκπαιδευτικά προγράμματα
“Χορός… μαζί ή μόνοι!”
Σήμερα, Δευτέρα, 16 Δεκεμβρίου 2024, οι μαθήτριες και οι μαθητές της Α’ τάξης του σχολείου μας, συνοδευόμενοι από τις υπεύθυνες εκπαιδευτικούς των δύο τμημάτων, Αμαλία Σταυροπούλου και Βίκυ Αθανασοπούλου, την Αγγελική Γιάνναρου, εκπαιδευτικό Ειδικής Αγωγής, και την Ελένη Βεργή, Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό, επισκέφθηκαν τη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Καλαμάτας. Εκεί, αρχικά, είχαν την ευκαιρία να ξεναγηθούν…Συνέχεια ανάγνωσης “Χορός… μαζί ή μόνοι!”
Χάρτινα ηλιακά ρολόγια
Οι μαθητές του Δ2 τμήματος του σχολείου μας συμμετείχαν στην πανελλήνια δράση ”Κατασκευάζω ηλιακό ρολόι”, υπό την καθοδήγηση του κ. Φώτη Μπερδέκλη. Οι μαθητές αφού μελέτησαν τους τρόπους με τους οποίους μπορεί να μετρηθεί ο χρόνος, διαπίστωσαν πως από πολύ παλιά ο άνθρωπος επινόησε και κατασκεύασε μηχανισμούς μέτρησης του χρόνου. Η δημιουργία χάρτινων ηλιακών ρολογιών…Συνέχεια ανάγνωσης Χάρτινα ηλιακά ρολόγια
Στη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Καλαμάτας
Αναδημοσίευση από τη σελίδα της Δημόσιας Κεντρικής Βιβλιοθήκης Καλαμάτας στο Facebook: Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Καλαμάτας γέμισε με χαρούμενες παιδικές φωνές, καθώς οι μαθητές της Ε΄ τάξης από το 16ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμάτας μας επισκέφθηκαν για να γνωρίσουν τη λειτουργία της βιβλιοθήκης μας. Οι μικροί μας φίλοι είχαν την ευκαιρία να ακολουθήσουν τα βήματα της…Συνέχεια ανάγνωσης Στη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Καλαμάτας
“Τα παπούτσια των άλλων”
Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Καλαμάτας, ως φορέας του Υπουργείου Παιδείας, ενισχύει τον εκπαιδευτικό ρόλο των σχολείων προσφέροντας κάθε χρόνο εκπαιδευτικά προγράμματα που προωθούν τη φιλαναγνωσία, τις τέχνες, τον πολιτισμό, την οικολογία, τις ιδέες, τα συναισθήματα. Ένα τέτοιο πρόγραμμα είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν οι μαθήτριες και οι μαθητές της Γ΄ τάξης του σχολείου μας την…Συνέχεια ανάγνωσης “Τα παπούτσια των άλλων”
Στο Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής
Οι μαθήτριες και οι μαθητές της Α’ τάξης με τις δασκάλες τους, Σταυροπούλου Αμαλία και Αθανασοπούλου Βίκυ, την εκπαιδευτικό Ειδικής Αγωγής Γιάνναρου Αγγελική και την Βεργή Ελένη, Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό, επισκέφθηκαν το Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής, την Πέμπτη 17/10/2024 και έμαθαν διασκεδάζοντας με την καθοδήγηση της κυρίας Γεωργουλέα Μαρίας (υπεύθυνη της Δημοτικής Αστυνομίας), τους κανόνες της…Συνέχεια ανάγνωσης Στο Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής
Γνωριμία με το κάστρο της Μεθώνης
Την Πέμπτη, 29 Φεβρουαρίου 2024, η Γ΄ και η Ε΄ τάξη του σχολείο μας επισκέφτηκαν το κάστρο της Μεθώνης, ώστε να λάβουν μέρος σε ένα δια ζώσης παιχνίδι στον φυσικό χώρο. Η Στ’ τάξη του Δημοτικό Σχολείο Μεθώνης με τον Διευθυντή τους, κύριο Διονύση Ψαλλίδα, εκπόνησαν τη δράση αυτή με στόχο τη γνωριμία και ανάδειξη…Συνέχεια ανάγνωσης Γνωριμία με το κάστρο της Μεθώνης
Η Φίλη Ντόγκα στον Όμιλο Φιλαναγνωσίας
Την Τετάρτη, 22 Νοεμβρίου 2023, είχαμε μία ευχάριστη έκπληξη στον Όμιλο Φιλαναγνωσίας του σχολείου μας! Ύστερα από πρόσκληση, μας επισκέφτηκε η αγαπητή συγγραφέας και συνάδελφος, Φίλη Ντόγκα. Η συγγραφέας συζήτησε, διάβασε και ανέλυσε κομμάτια από το βιβλίο της «Ο Τρύφωνας μετρά και ξαναμετρά», το οποίο είχε διαβαστεί την προηγούμενη εβδομάδα από τα παιδιά του Ομίλου…Συνέχεια ανάγνωσης Η Φίλη Ντόγκα στον Όμιλο Φιλαναγνωσίας
Το “ΔΙΑΦΟΡΟΖΩ” στο σχολείο μας
Την Τετάρτη, 8 Νοεμβρίου 2023, με πρωτοβουλία της καθηγήτριας Φυσικής Αγωγής του σχολείου μας Βίκυ Γεωργαρά, αντιπροσωπεία του Συλλόγου πραγματοποίησε δραστηριότητες στον προαύλιο χώρο στις οποίες συμμετείχαν όλα τα παιδιά. Ο Αθλητικός Σύλλογος με την επωνυμία “Διαφοροζώ” έχει ενεργούς αθλητές που ανήκουν στο Παραολυμπιακό κίνημα και στην ΕΑΟΜ ΑμεΑ, Εθνική Αθλητική Ομοσπονδία ΑμεΑ. Ο πρωταθλητής…Συνέχεια ανάγνωσης Το “ΔΙΑΦΟΡΟΖΩ” στο σχολείο μας
Επιμορφωτικό Σεμινάριο Εκπαιδευτικών στο σχολείο μας
Επιμορφωτικό σεμινάριο των εκπαιδευτικών Α’ και Β΄ τάξεων των σχολείων της 2ης Ενότητας Μεσσηνίας διοργανώθηκε στο σχολείο μας και πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 6 και την Τρίτη 7 Νοεμβρίου. Την ευθύνη της διοργάνωσης είχε ο αρμόδιος Σύμβουλος Εκπαίδευσης Παιδαγωγικής Ευθύνης κ. Μιχαήλ Πολυχρονόπουλος ενώ κεντρικός Εισηγητής του Σεμιναρίου ήταν ο Εκπ/κός του 16ου Δ.Σ. Καλαμάτας κ. Φώτιος Μπερδέκλης (MeD. – ΠΕ70). Περισσότερες πληροφορίες και υλικό από το επιμορφωτικό…Συνέχεια ανάγνωσης Επιμορφωτικό Σεμινάριο Εκπαιδευτικών στο σχολείο μας