ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΔΑΣΚΑΛΑ ΤΟΥ ΠΕΡΥΣΙΝΟΥ Ε΄1


Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια στα παιδιά του περυσινού Ε΄1 και τη δασκάλα τους, την κα Α. Καραμεσάλη, για τη συμμετοχή τους στο διαγωνισμό «Δημιουργήστε ψηφιακά, κατασκευάστε ένα website, γίνετε πρεσβευτές του τόπου σας». Το website:http://atactosmathitis.blogspot.com με περιεχόμενο “έργα μαθητών” συγκέντρωσε πολύ υψηλή βαθμολογία συναγωνιζόμενο άλλα 97 website Δημοτικών, Γυμνασίων και Λυκείων όλης της χώρας. Το Σχολείο μας σταθερά προσανατολισμένο στην ψηφιακή εποχή δεν μπορούσε να απουσιάσει από αυτό το πρόγραμμα.
Δείτε το website μας εδώ
Διαβάστε στη συνέχεια τον αποχαιρετισμό της επιτροπής διοργάνωσης:
ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΣΤΟΝ 4ο ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΕΕΕΠ‐ΔΤΠΕ «Δημιουργήστε ψηφιακά, κατασκευάστε ένα website, γίνετε πρεσβευτές του τόπου σας» (υπό την αιγίδα του Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α.)

Προσπαθούμε να εμφυσήσουμε στους μαθητές μας αρχές, ώστε να μπορέσουν να εκτιμήσουν την αξία της παιδείας, όχι απλά σαν εργαλειακή εγκυκλοπαιδική μόρφωση, αλλά κυρίως σαν μέσο ψυχικής και πνευματικής καλλιέργειας, που οδηγεί στην ποιοτική βίωση της ζωής και σαν μηχανισμό προσωπικής ενδυνάμωσης και συλλογικής αντίστασης στη φθορά της παρακμής. Σε μια εποχή που η παιδεία δέχεται συνεχόμενα χτυπήματα και βρίσκεται στο μάτι του κυκλώνα της κρίσης, κρίσης οικονομικής, πολιτικής και ιδεολογικής, που υποθάλπει φαινόμενα ατομισμού, ηθικής απαξίωσης και αποστροφής από τα κοινά και ενισχύει χρησιμοθηρικές αντιλήψεις, ο ρόλος της παιδείας, σε πείσμα όσων επιχειρούν με τις πολιτικές επιλογές τους συστηματικά το αντίθετο, αναδεικνύεται καταλυτικός για την δημιουργία ενεργών, σκεπτόμενων πολιτών. Η ουσιαστική εκπαιδευτική εμπειρία συνιστά όρο εκ των ων ουκ άνευ, σε μια πιο αισιόδοξη προοπτική εξόδου από την κρίση.
Και μολονότι η εκπαιδευτική μας καθημερινότητα, με τα διαρκώς εντεινόμενα προβλήματα και τις ασφυκτικές απαιτήσεις της «ύλης», δεν επιτρέπει πολλά περιθώρια ελιγμών προς την παραπάνω κατεύθυνση, ευτυχώς, η εκπαιδευτική κοινότητα αντιστέκεται σθεναρά. Έτσι αναπτύσσει δράσεις, που υπερβαίνοντας τα στενά όρια των καθηκοντολογίων, εμπνέουν τους εμπλεκόμενους ‐ δάσκαλους και μαθητές‐ και χαράζουν μονοπάτια απόδρασης, αν όχι διεξόδου, από την παντοειδή κρίση που μας έχει κυκλώσει.
Ο διαγωνισμός της ΕΕΕΠ‐ ΔΤΠΕ, για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά, με τη θετική ανταπόκριση και την εθελοντική συμμετοχή σε αυτόν, είναι μια από αυτές τις δράσεις που μας επιτρέπουν ακόμα να χαμογελάμε και να ατενίζουμε με ελπίδα το εκπαιδευτικό και σε επέκταση το μέλλον του τόπου μας. Ο ενθουσιασμός με τον οποίο οι συμμετέχοντες αγκάλιασαν το διαγωνισμό και ο οποίος αποτυπώνεται στις γεμάτες μεράκι και φροντίδα ψηφιακές εργασίες που μας κατέθεσαν, αποτελεί αδιάσειστο κριτήριο, ότι η εκπαίδευση δεν έχει εκφυλιστεί σε μια τυπική διαδικασία.
Αντίθετα, διατηρεί ακόμα σαν θεσμός τα αξιακά του ερείσματα και γίνεται φανερό ότι μόνο μέσα από αυτήν, θα μπορέσει να προωθηθεί η μορφή εκείνη του ενεργού, μελλοντικού πολίτη, που
έχει ανάγκη η κοινωνία.
Τόσο οι διοργανωτές και όσοι στελέχωσαν το διαγωνισμό, αλλά πάνω από όλα οι μαθητές μας, αξίζουν ένα τεράστιο μπράβο, που καταπιάστηκαν με δράσεις που δεν ανάγονται ούτε σε βαθμοθηρικά, ούτε σε άλλης φύσης ωφελιμιστικά αίτια, αλλά απλά, προάγουν και ενισχύουν την έννοια της παιδείας, της συνεργατικότητας, της δημιουργικότητας και της ενεργούς κοινωνικής ταυτότητας, σε μια περίοδο γενικότερης αποδόμησης. Οι φετινές συμμετοχές ήταν όλες ανεξαιρέτως εξαίρετες και αξίζουν πολλά συγχαρητήρια σε όλους, που έδωσαν το παρόν στην πρώτη γραμμή, στη μάχη για μια ποιοτικότερη εκπαίδευση.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία. Ετικέτες: . Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.