ΠΑΡΕΛΑΣΗ!!! Συγχαρητήρια στους μαθητές και τις μαθήτριες της Στ’ , που πήραν μέρος στην παρέλαση !!! ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΙΔΙΑ