Σχολικό έτος 2017-2018

Ντιντίκου Χριστίνα – Διευθύντρια

Παλιούρας Κων/νος –   Στ’  Δημοτικού

 Κοκκίνογλου Φένια   –    Β’ Δημοτικού

Χριστακοπούλου Μάρθα  –  Ε1΄ Δημοτικού

 Καραμανλή Εμμανουέλα  – Δ’   Δημοτικού

Μαρούλη Ελένη   –   Ε2′ Δημοτικού

Παπαϊωάνου Μάρκος – Γ΄Δημοτικού

Ρουσσέλη Δήμητρα – Α2  Δημοτικού

Λάππα Χλόη  –  Α1  Δημοτικού


Τμήμα ‘Ενταξης

Γιαννακοπούλου Άρτεμις   

ΟΛΟΗΜΕΡΟ

Αθανασοπούλου Δήμητρα

 

Ημέρες συνεργασίας με τους Γονείς

Τις παρακάτω ημέρες οι γονείς των παιδιών μπορούν να συναντήσουν τον εκπαιδευτικό του τμήματος:

Α1 : Κάθε 1η Τετάρτη του μήνα 13:15

Α2: Κάθε 1η Τετάρτη του μήνα 12:25 – 13:15

Β: Κάθε Τετάρτη 13:15

Γ: Κάθε μέρα 13:15 εκτός Τρίτης

Δ: Κάθε 1η Πέμπτη του μήνα 13:15

Ε1 : Κάθε Παρασκευή 12:25

Ε2: Κάθε  1η Τετάρτη 13:15 – 14:00

ΣΤ: Κάθε 1η Δευτέρα του μήνα 11:45 – 12:25

Τμήμα Ένταξης: Κάθε Τετάρτη 12:30 – 13:00



Βιωματικό εργαστήρι για τη διαχείριση συναισθημάτων και την προώθηση της εκπαίδευσης των μαθητών στη συναισθηματική ζωή.

Την Πέμπτη 24 Μαΐου πραγματοποιήθηκε βιωματικό εργαστήριο στο σχολικό περιβάλλον των σχολείων μας με θέμα: «Διαχείριση συναισθημάτων. Αναστοχασμός των εκπαιδευτικών επί των πρακτικών για την προώθηση της εκπαίδευσης των μαθητών στη συναισθηματική ζωή»

Το σεμινάριο οργανώθηκε από την Σχολική Σύμβουλο της 4ης περιφέρειας, κ. Βασιλική Παρρά και υλοποιήθηκε στα πλαίσια προγράμματος του ΚΕΘΕΑ για τη συναισθηματική αγωγή και εκπαίδευση των μαθητών.

Στο σεμινάριο έλαβαν μέρος όλοι οι εκπαιδευτικοί  του 21ου και του 165ου δημοτικών σχολείων Αθηνών.

Στόχος του σεμιναρίου ήταν η υποστήριξη των δασκάλων στην προσπάθεια που καταβάλλουν για την προαγωγή της ψυχικής και συναισθηματικής υγείας των παιδιών. Βασικοί τομείς που σχετίζονται με την καλλιέργεια της συναισθηματικής νοημοσύνης και αποτέλεσαν αντικείμενα διαπραγμάτευσης στην ημερίδα είναι η ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων, ο αυτοέλεγχος (η ικανότητα των ατόμων να ελέγχουν τα συναισθήματά τους), η ενσυναίσθηση – η ικανότητα ενός ατόμου να αναγνωρίζει τα συναισθήματα των άλλων, η επικοινωνία, ο προσδιορισμός και αναγνώριση των συναισθημάτων καθώς και η λεκτική απόδοσή τους. Τέθηκαν ζητήματα ομαδικότητας, συνεργασίας, ειρηνικής διαμεσολάβησης και επίλυσης διαφορών, συναισθηματικές εκφράσεις, τρόποι για την κατανόηση και έκφραση των συναισθημάτων μας καθώς και για την αποενοχοποίησή τους.

Η μεθοδολογία διεξαγωγής του σεμιναρίου ήταν αυτή της ενεργητικής εμπειρικής μάθησης που χαρακτηρίστηκε από τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε βιωματικές δραστηριότητες και την αλληλεπίδραση των μελών της ομάδας των εκπαιδευτικών. Οι βιωματικές δραστηριότητες ήταν ομαδικές, με ασκήσεις κινητικές/ενεργητικές, παιχνίδια συνεργασίας, έκφρασης συναισθημάτων, ζωγραφικής, παιχνίδια ρόλων και γνωριμίας με τα μέλη των ομάδων.

Εξαιρετική η συντονίστρια του σεμιναρίου και Υπεύθυνη του Τμήματος Πρόληψης ΚΕΘΕΑ στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση κ. Σωτηρία Τσιώτρα, η οποία μετέδωσε την εμπειρία και τις γνώσεις της, έλυσε απορίες των εκπαιδευτικών που αφορούν στη συναισθηματική εκπαίδευση των μαθητών και όλα αυτά σε ένα όμορφο κλίμα εμπιστοσύνης, αμεσότητας και   ειλικρινούς έκφρασης συναισθημάτων.

Οι εκπαιδευτικοί των σχολείων ενθουσιάστηκαν από τις πολύ ενδιαφέρουσες και βιωματικές δραστηριότητες ομαδικής έκφρασης και συνεργασίας.

Ευχαριστούμε θερμά την κ. Σωτηρία Τσιώτρα για την εποικοδομητική ημερίδα και την κ. Βασιλική Παρρά, σχολική σύμβουλο για την οργάνωση του σεμιναρίου αυτού.

Ανανεώνουμε το «ραντεβού» μας με το ΚΕΘΕΑ για την επόμενη σχολική χρονιά με νέα σεμινάρια εκπαίδευσης των δασκάλων μας.

http://www.kethea.gr/