Το Σχολείο μας αλλάζει!

(2024-25)

Το σχολείο μας αναβαθμίζεται αισθητικά. Οι πόρτες όλων των τάξεων και των γραφείων φιλοξενούν αντίγραφα πινάκων διάσημων Ελλήνων και ξένων ζωγράφων. Στόχος μας η επαφή των μαθητών μας με την τέχνη της ζωγραφικής και η επαφή τους με κάποιους από τους σημαντικότερους εκφραστές της.

162ο ΑΦΙΣΕΣ ΜΕΓΑΛΩΝ ΖΩΓΡΑΦΩΝ 1

162ο ΑΦΙΣΕΣ ΜΕΓΑΛΩΝ ΖΩΓΡΑΦΩΝ 2

 

162ο ΑΦΙΣΕΣ ΜΕΓΑΛΩΝ ΖΩΓΡΑΦΩΝ 4

162ο ΑΦΙΣΕΣ ΜΕΓΑΛΩΝ ΖΩΓΡΑΦΩΝ 5

162ο ΑΦΙΣΕΣ ΜΕΓΑΛΩΝ ΖΩΓΡΑΦΩΝ 6

162ο ΑΦΙΣΕΣ ΜΕΓΑΛΩΝ ΖΩΓΡΑΦΩΝ 7

162ο ΑΦΙΣΕΣ ΜΕΓΑΛΩΝ ΖΩΓΡΑΦΩΝ 8

162ο ΑΦΙΣΕΣ ΜΕΓΑΛΩΝ ΖΩΓΡΑΦΩΝ 9

162ο ΑΦΙΣΕΣ ΜΕΓΑΛΩΝ ΖΩΓΡΑΦΩΝ 10

162ο ΑΦΙΣΕΣ ΜΕΓΑΛΩΝ ΖΩΓΡΑΦΩΝ 11

162ο ΑΦΙΣΕΣ ΜΕΓΑΛΩΝ ΖΩΓΡΑΦΩΝ 12

162ο ΑΦΙΣΕΣ ΜΕΓΑΛΩΝ ΖΩΓΡΑΦΩΝ 13

162ο ΑΦΙΣΕΣ ΜΕΓΑΛΩΝ ΖΩΓΡΑΦΩΝ 14

162ο ΑΦΙΣΕΣ ΜΕΓΑΛΩΝ ΖΩΓΡΑΦΩΝ 15

 

 


 

(2023-24)

Νέα Επιδαπέδια Παιχνίδια

Παρεμβαίνουμε αισθητικά στην αυλή του σχολείου μας. Μαζί με τα παιδιά ζωγραφίζουμε επιδαπέδια παιχνίδια.
Κουτσό, λαβύρινθος, 4-Square, φιδάκι θα είναι μέρος των παιχνιδιών, των μαθητών μας, στα διαλείμματα.

1AΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΧ. ΔΡ. 2023 24

 

 

 

 

 

 

 

2ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΧ. ΔΡ. 2023 24  3ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΧ. ΔΡ. 2023 24

7ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΧ. ΔΡ. 2023 24   6ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΧ. ΔΡ. 2023 24 

1ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΧ. ΔΡ. 2023 24

4ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΧ. ΔΡ. 2023 24

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(2022-23)

Κάθε εικόνα…χίλιες λέξεις! 

            Στο πλαίσιο της προσπάθειας για αναδιαμόρφωση του σχολικού μας χώρου, έξω από τις αίθουσες διδασκαλίας και εντός του κτιρίου, δημιουργήθηκαν «θεματικοί χώροι» οι οποίοι εκτός της αισθητικής τους αξίας, αποτελούν και σημεία παιδαγωγικής σημασίας και αξιοποίησης.
Απεικονίσεις προσώπων που -όπως συχνά λέμε- έχει χαραχτεί το όνομά τους στον “βράχο” της αιωνιότητας, προερχόμενων από διαφορετικές ιστορικές εποχές, έχοντας ωστόσο σμιλέψει με τα πνευματικά επιτεύγματά τους σημαντικό μέρος του ελληνικού πολιτισμού, προβάλλονται στη σχολική καθημερινότητα των μαθητών μας ως θετικά και υγιή πρότυπα. Διαφορετικά πεδία όπως ιστορία, φιλοσοφία, λογοτεχνία, ποίηση και τέχνη, συνθέτουν τη γενική εικόνα, μέσα από τα προβαλλόμενα, ενισχύοντας αξίες, ιδανικά αλλά και την πολιτισμική συνείδηση.
Ο πολιτισμός μαθαίνεται και μεταδίδεται, έτσι, χωρίς καμία παιδαγωγική ιδεολογία και με σεβασμό στην πολιτισμική ετερότητα, τίθεται, όπως αρμόζει, το Ελληνικό ως πολιτισμικό πεδίο αναφοράς.

Κάθε εικόνα…χίλιες λέξεις

Ολοκληρώνοντας, και εκ του αποτελέσματος, θα ήταν αδύνατο να γίνει περιγραφή της κάθε δημιουργίας ξεχωριστά, αφού, κάθε εικόνα…χίλιες λέξεις.
Συνεχίζουμε…

Σπύρος Παπαδάτος


(2014-15)

Επιδαπέδια παιχνίδια

ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ !
Με ενθουσιασμό υποδέχτηκαν οι μαθητές τα τρία επιδαπέδια παιχνίδια που πρόσφατα απέκτησε το σχολείο μας. Αποτυπωμένα σε μουσαμά, είναι προσφορά του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων για τους μαθητές και τις μαθήτριές μας. Τα παιδιά μπορούν να διασκεδάζουν παίζοντας, ενώ παράλληλα διαπαιδαγωγούνται  και γυμναζονται!

Επιδαπέδια παιχνίδια 1

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ;

Ο ΑΝΕΜΟΣΤΡΟΒΙΛΟΣ

Είναι ένα παιχνίδι φυσικής ικανότητας. Στο πάτωμα έχουν ζωγραφιστεί χρωματιστοί κύκλοι. Ο κάθε παίκτης ανάλογα με τις εντολές που παίρνει, πρέπει να κινείται και να ταιριάζει χέρι ή πόδι σε έναν κύκλο του σωστού χρώματος. Δεν μπορεί να υπάρχουν δύο παίκτες που μπορούν να έχουν το χέρι ή το πόδι τους στον ίδιο κύκλο. Πολλές φορές οι παίκτες θα πρέπει να βάλουν τον εαυτό τους σε απίθανη ή επισφαλή θέση με αποτέλεσμα να πέσουν. Ο παίκτης αποβάλλεται όταν πέσει ή όταν ο αγκώνας ή το γόνατο αγγίξει το πάτωμα.

ΤΟ ΑΛΦΑΒΗΤΟ
Ένα διασκεδαστικό παιχνίδι εκμάθησης της ορθογραφίας. Ο παίκτης ρίχνει ένα πετραδάκι χωρίς να βλέπει μέσα στο πλαίσιο. Είναι υποχρεωμένος κάνοντας μικρά αλματάκια να σχηματίσει μία λέξη σύνθετη ή απλή ανάλογα με τις οδηγίες που θα πάρει από έναν άλλο παίκτη. Η λέξη πρέπει ν’ αρχίζει απ΄το γράμμα στο οποίο έπεσε το πετραδάκι. Μπορεί στη συνέχεια να του ζητηθεί, αν περάσει την πρώτη δυσκολία, να σκεφτεί και να σχηματίσει συνώνυμη ή αντώνυμη της αρχικής λέξης. Οι κανόνες του παιχνιδιού ορίζονται με την έναρξή του και τροποποιούνται ανάλογα με το στόχο που θέτει ο εκπ/κός με την ομάδα του ή τους μαθητές της αντίστοιχης τάξης.

ΤΟ ΦΙΔΑΚΙ
Το γνωστό μας επιτραπέζιο παιχνίδι με το οποίο ψυχαγωγούνται μικροί και μεγάλοι μετατράπηκε σε επιδαπέδιο. Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας το απολαμβάνουν τόσο κατά τις ώρες του διαλείμματος όσο και στο μάθημα της Γυμναστικής.

 


(2014-15)

Σεμινάριο πρώτων βοηθειών

prvtes-voitheies2.png

Το Σάββατο 28 Μαρτίου πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα τελετών του σχολείου μας σεμινάριο πρώτων βοηθειών από την RSF Hellas, μια εθελοντική ομάδα επικοινωνιών και διάσωσης. Μετά τις οδηγίες για αντιμετώπιση διαφόρων πιθανών περιστατικών (τραυματισμοί, εγκαύματα, αλλεργείες, λιποθυμίες κλπ) ιδιαίτερη βαρύτητα δόθηκε στην επίδειξη και πρακτική εξάσκηση των συμμετεχόντων σε τεχνικές καρδιοπνευμονικής αναζωογόνησης (ΚΑΡΠΑ). Επιλέον, έγινε επίδειξη και πρακτική εξάσκηση για την περίπτωση που κάποιο εξωτερικό σώμα φράξει το λαιμό κάποιου, καθώς επίσης και επίδειξη της χρήσης απινιδωτή.


(2013-14)

Γονείς και παιδί

.png

Την Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2014 και ώρα 18:00 μ.μ. στο αμφιθέατρο του Σχολείου μας πραγματοποιήθηκε διάλεξη από την ψυχολόγο-ψυχοθεραπεύτρια Κα Καρακασσίδη με θέμα “Γονείς και παιδί”. Αφού ολοκληρώθηκε η διάλεξη, οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν, είχαν την ευκαιρία να θέσουν ερωτήσεις και να ζητήσουν συμβουλές για διάφορα θέματα.

 

Kατηγορίες

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 162ου Δ.Σ.

Μάρτιος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Η ώρα είναι:

162ο

162ο Δ.Σ. Αθηνών

   Το 162ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών ιδρύθηκε το 1986 και προήλθε από τον χωρισμό του 60ου Δ.Σ. Αθηνών σε δύο σχολεία (60ο & 162ο). Στην αρχή στεγαζόταν σε ενοικιαζόμενο κτίριο στο τέρμα της οδού Θεμισκύρας στον Κολωνό, ενώ αργότερα μεταφέρθηκε σε νέο κτίριο στη συμβολή των οδών Αίμωνος και Τηλεφάνους, το οποίο ανήκε στο 60 Δ.Σ. Αθηνών.

Από το σχολικό έτος 2003-04 το σχολείο μας μεταφέρθηκε και λειτουργεί σε νεόκτιστο κτίριο, στη συμβολή των οδών Ζηνοδώρου και Ιφιγενείας στον Κολωνό. Από το σχολικό έτος 2010-11 εντάχθηκε στα σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (ΕΑΕΠ) που εφαρμόζουν διευρυμένο πρωινό ωράριο (έως τις 14:00′), έχουν βελτιωμένα Προγράμματα Σπουδών και εμπλουτισμένο Ωρολόγιο Πρόγραμμα με νέα διδακτικά αντικείμενα και δραστηριότητες. Μετά το πέρας των πρωινών μαθημάτων λειτουργούσε το Ολοήμερο (14:00′ – 16:15′), με σκοπό να βοηθήσει τους μαθητές στη μελέτη και την προετοιμασία των μαθημάτων τους.

Το σχολικό έτος 2016-17, το σχολείο μας εντάχθηκε στα Ενιαίου Τύπου Ολοήμερα Δημοτικά Σχολεία (λήξη μαθημάτων υποχρεωτικού προγράμματος στις 13:15′ με λειτουργία ολοήμερου 13:20 – 16:00).

Από το σχολικό έτος 2022-23 έως σήμερα το σχολείο μας λειτουργεί με διευρυμένο ολοήμερο πρόγραμμα.

 

 

 

Χάρτης και πλήρη στοιχεία του σχολείου



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων