ΑΓΙΑΣΜΟΣ

Την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου στην αυλή του σχολείου μας, πραγματοποιήθηκε ο καθιερωμένος αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς. Καλή και δημιουργική σχολική χρονιά σε όλους μας!

Την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου στην αυλή του σχολείου μας, πραγματοποιήθηκε ο καθιερωμένος αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς. Καλή και δημιουργική σχολική χρονιά σε όλους μας!

Σεπτέμβριος ο μήνας που ανοίγουν τα σχολεία! Επιστρέψαμε ανανεωμένοι και με το επιμορφωτικό σεμινάριο της σχολικής συμβούλου που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 10-9-2024, έτοιμοι για την καινούργια σχολική χρονιά!
Μιλήσαμε για την εποχή του καλοκαιριού και τη ζωγραφίσαμε.
Τα παιδιά κατασκεύασαν με χάρτινα πιάτα καλοκαιρινά καδράκια .
Βάψανε και διακοσμήσανε τους φακέλους των εργασιών τους.
Και η σχολική μας χρονιά φτάνει στο τέλος της με πολλή πολλή ΑΓΑΠΗ……
Τα παιδιά μας έφτιαξαν τις δικές τους καρδιές και πάνω σε αυτές ζωγραφίσανε ό,τι ΑΓΑΠΑΝΕ!!
”Ν ‘αγαπάς τα βουνά και τα πέλαγατους γνωστούς και τους άγνωρους τόπους,τα πουλιά, τα λουλούδια, τα σύννεφα,και πολύ ν’ αγαπάς τους ανθρώπους.”
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!
Οι φοιτήτριες στα πλαίσια της πρακτικής τους άσκησης στο νηπιαγωγείο μας υλοποίησαν 2 πρότζεκτ, τα οποία αναδύθηκαν από τα ενδιαφέροντα των παιδιών. Το πρώτο τμήμα ασχολήθηκε με το θέμα <<Θάλασσα>>, τι γνωρίζουμε για τη θάλασσα και τι θέλουμε να μάθουμε και το δεύτερο τμήμα με το θέμα << Μυρμήγκια>>τι γνωρίζουμε για τα μυρμήγκια και τι θέλουμε να μάθουμε.
Τι γνωρίζουμε για τα λουλούδια; Τι θέλουμε να μαθουμε;
Τα παιδιά φέρανε λουλούδια και δημιουργήσανε ένα ανθοπωλείο μέσα στην τάξη μας.
Φτιάξανε το φυτολόγιο της τάξης…
και δημιουργήσανε μακέτα- έναν όμορφο λουλουδόκηπο!
φυτεύσανε λουλούδια και μάθανε πως να τα φροντίζουν.
κάνανε χειροτεχνίες ….πίνακα ζωγραφικής με λουλούδια..
Την Δευτέρα 13 Μάϊου 2024 επισκεφθήκαμε το Πολιτιστικό Κέντρο Νέας Ιωνίας για να παρακολουθήσουμε το μουσικό παραμύθι : Ο Πέτρος και ο Λύκος” από την Φιλαρμονική ορχήστρα του Δήμου Βόλου. Στην αρχή τα παιδιά μας είχαν την ευκαιρία να δουν και να γνωρίσουν από κοντά τα μουσικά όργανα της ορχήστρας και να ακούσουν τις μελωδίες τους , Φλάουτο, φλογέρα, φαγκότο , τυμπανα, γαλλικό κόρνο, τρομπέτα, κλαρινέτο ,μεταλλόφωνο, ξυλόφωνο ,το καθένα τους μοναδικό και υπέροχο!
Και μας ταξίδεψαν μαγικά στο ..Πέτρο και Λύκο……………….
Τι γνωρίζουμε για το Πάσχα;
Η ιστορία του Πάσχα- τα Πάθη του Χριστού.
Η Σταύρωση του Χριστού.
Οι πασχαλινές μας κάρτες με ευχές των παιδιών
Ήθη και Έθιμα του Πάσχα: Πασχαλινά κουλουράκια, Λαζαράκια, βάψιμο αβγών, πασχαλινοί λαγοί….
Παιχνίδια: αυγοδρομίες ,κυνήγι των κρυμμένων αυγών, ποια ομάδα βρήκε τα περισσότερα αυγά;
Τα πασχαλινά μας καλαθάκια:
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!
Την Πέμπτη 18 Απριλίου το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στο μουσειοπαιδαγωγικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα
«Παίζω και μαθαίνω Ιστορία και Τέχνη στην Παραλία του Βόλου».
Πρόκειται για ένα μουσειοπαιδαγωγικό εκπαιδευτικό προγράμμα, ειδικά σχεδιασμένο για τους μαθητές και τις μαθήτριες του Νηπιαγωγείου. Περιλαμβάνει εκπαιδευτικό περίπατο με παιγνιώδεις προσεγγίσεις σε γλυπτά, κτήρια και μνημεία του τόπου μας. Σκοπός του προγράμματος είναι να έρθουν τα μικρά παιδιά σε επαφή με την πολιτιστική κληρονομιά του τόπου μας με τρόπο ευφάνταστο, ενδιαφέρων και προσιτό στο ηλικιακό τους επίπεδο.
Μαθαίνουν την ιστορία των μνημείων της πόλης μας, για τα γλυπτά και τους γλύπτες, για εμβληματικά κτήρια και την ιστορία τους, για ναούς, για δρόμους και ιστορικά σημεία. Μαθαίνουν για σημαντικούς ανθρώπους της πόλης, της χώρας.
Περπατούν, παίζουν και μαθαίνουν. Περπατούν ,παίζουν και ψυχαγωγούνται. Περπατούν, παίζουν και εξερευνούν. Κάνουν Βήματα Πολιτισμού…
Ενδυνάμωση ομάδας– έναυσμα ενδιαφέροντος
Δραστηριότητες ενδυνάμωσης ομάδας και καλλιέργειας της συνεργασίας και της εμπιστοσύνης μεταξύ των μελών της ομάδας. Προβολή φωτογραφιών με θέμα τη διαχείριση των απορριμμάτων και την ρύπανση του περιβάλλοντος και τη λύση της ανακύκλωσης. Οι μαθητές εντοπίζουν το θέμα της διαχείρισης των απορριμμάτων στην περιοχή διαμονής τους. Στη συνέχεια χωρίζονται σε ομάδες για τις παρακάτω δραστηριότητες:
Διαχείριση των απορριμμάτων, συλλογή και ταξινόμησή τους.
Διάκριση των υλικών που ανακυκλώνονται ή όχι.
Να γνωρίσουν το υλικό κατασκευής. Να διακρίνουν τα οργανικά
από τα ανόργανα. Να κάνουν καταμέτρηση και ταξινόμηση.
Τα παιδιά ομαδοποιούν τα υλικά και τα καταμετρούν. Κάνουν πρόσθεση και σύγκριση.
Ένα ρομπότ θα μπορούσε να λύσει το πρόβλημα…της διαχείρισης των σκουπιδιών.
Γνωρίzουμε το ρομπότ Beebot και τη λειτουργία του και παίζουμε μαζί του.
Ζωγραφίζουμε τα δικά μας beebot…
Δημιουργούμε τα δικά μας ρομπότ με ανακυκλώσιμα υλικά.