15ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΒΑΛΑΣ

Ταξιδεύοντας στο νηπιαγωγείο…

Εγγραφές στο Νηπιαγωγείο για το σχολικό έτος 2024-2025

Φεβ 202429

Σύμφωνα με την με αρ. Φ.6/18466/Δ1/18-2-22 (ΑΔΑ: 6ΒΘΒ46ΜΤΛΗ-Σ54) εγκύκλιος του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α με θέμα «Εγγραφές μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-25» οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2024-2025, θα πραγματοποιηθούν από

                      1 έως 20 Μαρτίου 2024

(περ. α’ της παρ. 4 του άρθρου 6, του ΠΔ 79/2017 (Α΄ 109) όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν. 4777/2021 (Α΄ 25)).

Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/τριας  Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια νηπιαγωγεία γενικής παιδείας γίνονται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr) με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής.

Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους, σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Για το σχολικό έτος 2024-25, εγγράφονται μαθητές γεννημένοι το 2019 (νήπια) και το 2020 (προνήπια). Η φοίτηση είναι υποχρεωτική σε όλους τους Δήμους της χώρας.

Τα προνήπια που ήδη φοιτούσαν στο νηπιαγωγείο και θα είναι νήπια την επόμενη σχολική χρονιά, εγγράφονται αυτεπάγγελτα, θα πρέπει εν τούτοις να επικοινωνήσουν μαζί μας και να  φέρουν  αίτηση εγγραφής στο ολοήμερο, για όσα επιθυμούν να εγγραφούν στο ολοήμερο, φέρνοντας και τα απαραίτητα δικαιολογητικά.

ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΑ / ΚΗΔΕΜΟΝΑ

Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

· Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).

· Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής https://protieggrafi.services.gov.gr/ και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη

 διεύθυνση κατοικίας του.

· Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα:

1.    τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

2.    τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

3.     το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

4.    εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα (έως τις 16:00), στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπ/γείου (έως τις 17:30) ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:30)

5.     τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και

6.     επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (3) και (4) εφόσον τα έχουν αιτηθεί, περιλαμβάνονται :

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΤΟΥΝ  ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

Α. Αίτηση εγγραφής και τα δικαιολογητικά για το προαιρετικό ολοήμερο πρόγραμμα ή/και το τμήμα πρόωρης υποδοχής

Β. Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.), το αργότερο έως το τέλος Σεπτεμβρίου

https://seeh.eu/images/enrolment/adym_el.pdf

 Γ. Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών.

Δ. Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, ο χρήστης δηλώνει υπεύθυνα ότι ασκεί τη γονική επιμέλεια του τέκνου που αιτείται εγγραφή, σύμφωνα με τις διατάξεις του Αστικού Κώδικα.

Μετά την υποβολή της αίτησης, ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της.

Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει.

Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε πρόβλημα στην διενέργεια της εγγραφής επικοινωνήστε  μαζί μας.

    Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της   ηλεκτρονικής υπηρεσίας, η αίτηση μπορεί να γίνει με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Νηπιαγωγείο (παρ 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767).

Πριν την προσέλευση σας στη σχολική μονάδα θα πρέπει να έχει προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία.

Τηλέφωνο Επικοινωνίας : 2510226686

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εγγραφές στο Νηπιαγωγείο για το σχολικό έτος 2024-2025    

Αμυγδαλιά

Φεβ 202428

Παρατηρήσαμε τους διάσημους πίνακες ζωγραφικής του Van Gogh και φτιάξαμε τον δικό μας με θέμα την αμυγδαλιά λίγο διαφορετικά. Χρησιμοποιήσαμε κηρομπογιές  , τέμπερες .

από κάτω από: Εικαστικές τέχνες | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αμυγδαλιά    

Προστάτεψε το δάσος-είναι πηγή ζωής

Φεβ 202420

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Στο  πλαίσιο  του  προγράμματος δεξιοτήτων Κλιματική αλλαγή-Φυσικές καταστροφές, Πολιτική Προστασία με θέμα

Προστάτεψε το δάσος-είναι πηγή ζωής .

Το δάσος είναι ένα οικοσύστημα που παίζει τεράστιο ρόλο στη διατήρηση της οικολογικής ισορροπίας. Είναι ένα αγαθό με ανυπολόγιστη αξία για τη ζωή και τον άνθρωπο, συντελεστής οικονομικής, κοινωνικής και πολιτιστικής ανάπτυξης, πηγή υγείας, χαράς και ομορφιάς.

Ο άνθρωπος βρίσκει τρόπους να εκμεταλλεύεται και να αξιοποιεί πολύπλευρα αυτόν τον πολύτιμο φυσικό πόρο. Η ανθρώπινη ,όμως, δραστηριότητα έχει σαν αποτέλεσμα την συνεχή υποβάθμιση και τον περιορισμό των δασών και την αλλοίωση και καταστροφή του φυσικού περιβάλλοντος.

Όταν ένα δάσος καταστρέφεται έχουμε τεράστιες, ανυπολόγιστες συνέπειες στο περιβάλλον, στην οικονομία, στη ζωή μας. Είναι απαραίτητη η λήψη μέτρων για τον περιορισμό των καταστρεπτικών επεμβάσεων και την διατήρηση των δασών και γενικότερα των φυσικών πόρων.

Είναι σημαντικό τα παιδιά μας, οι αυριανοί πολίτες, να αναπτύξουν έναν υψηλό βαθμό περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης. Είναι απαραίτητο όλοι μας να επιτύχουμε αλλαγή συμπεριφοράς σε θέματα που αφορούν το φυσικό περιβάλλον, ώστε να δημιουργήσουμε καλύτερες συνθήκες ζωής και να προωθήσουμε την οικονομική, πολιτιστική και κοινωνική ανάπτυξη.

collage δασος

 

από κάτω από: Εργαστήρια Δεξιοτήτων | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Προστάτεψε το δάσος-είναι πηγή ζωής    

Μουσειοβαλίτσα – Μουσείο Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας

Φεβ 202419

 

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Στο  πλαίσιο  του  προγράμματος δεξιοτήτων Κλιματική αλλαγή-Φυσικές καταστροφές, Πολιτική Προστασία με θέμα

Προστάτεψε το δάσος-είναι πηγή ζωής ήρθε στο νηπιαγωγείο μας η   Μουσειοβαλίτσα του μουσείου Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας.

  1. «Τα Ελληνικά Δάση»
από κάτω από: Εργαστήρια Δεξιοτήτων | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Μουσειοβαλίτσα – Μουσείο Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας    

Εκπαιδευτική δράση

Φεβ 20245

Τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας ,μαζί με την Α’ και Β’ τάξη του 15ου Δημοτικού Καβάλας   στα πλαίσια των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων – ευαισθητοποίησης των μαθητών για το περιβάλλον, τα δάση, τα οφέλη τους και τη σημασία της αειφορικής διαχείρισής τους, για την βέλτιστη επίτευξη του στόχου αυτού, ο Δασάρχης . κ. Άλκης Τσιτσώνης ετοίμασε  πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό και μας το παρουσίασε.

collage δασος 6

από κάτω από: ΔΡΑΣΗ ΣΧ. ΕΤΟΣ.2023-24, Εργαστήρια Δεξιοτήτων | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εκπαιδευτική δράση    

Επίσκεψη του νηπιαγωγείου στην πυροσβεστική

Ιαν 202431

Τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας ,μαζί με την Α’ και Β’ τάξη του 15ου Δημοτικού Καβάλας   στα πλαίσια της σχολικής δράσης μας « Ομαλή μετάβαση των νηπίων από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο»   επισκέφτηκαν το σταθμό της πυροσβεστικής υπηρεσίας Καβάλας , για να πάρουν μια εικόνα για τη λειτουργία της πυροσβεστικής.

Tα παιδιά είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν τα οχήματα, τις στολές και τον εξοπλισμό της πυροσβεστικής, να τα αγγίξουν, υπό την εποπτεία  πυροσβεστών, να τους θέσουν ερωτήσεις.
Η κορύφωση της εμπειρίας των παιδιών ήταν ότι δόθηκε σε κάθε παιδί μια πυροσβεστική μάνικα για να δοκιμάσει τις ικανότητες του ως „πυροσβέστη“.
H μεγάλη μάζα του νερού εντυπωσίασε τα παιδιά!

Ευχαριστούμε τους αφοσιωμένους πυροσβέστες και ανυπομονούμε να τους δούμε ξανά τον επόμενο χρόνο!

 

από κάτω από: ΔΡΑΣΗ ΣΧ. ΕΤΟΣ.2023-24 | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επίσκεψη του νηπιαγωγείου στην πυροσβεστική    

Πουλιά του χειμώνα

Ιαν 202431

Γνωρίσαμε τα πουλιά του χειμώνα 

από κάτω από: Χειμώνας | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πουλιά του χειμώνα    

ΜΕΤΡΩΝΤΑΣ ΤΟ ΧΡΟΝΟ

Ιαν 202424

Ο τέσσερις εποχές

Οι τέσσερις εποχές είναι ένα πολύ αγαπημένο θέμα στο νηπιαγωγείο που μας δίνει ευκαιρίες για ενδιαφέρουσες  και  ποικίλες δραστηριότητες.

Με αφορμή την σύνθεση του διάσημου συνθέτη Antonio Vivaldi  “Οι τέσσερις εποχές”

από κάτω από: Χειμώνας | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΜΕΤΡΩΝΤΑΣ ΤΟ ΧΡΟΝΟ    

Επίσκεψη σχολικής τροχονόμου !!!

Ιαν 202416

Στο  πλαίσιο  του  προγράμματος  της  Κυκλοφοριακής  Αγωγής  οι  μαθητές  του νηπιαγωγείου μας είχαν την  ευκαιρία  να  συζητήσουν  με  τη  σχολική  τροχονόμο  κα Μαρίνα Αθανασάκου. Τα παιδιά ενημερώθηκαν για το επάγγελμα του σχολικού τροχονόμου, την εκπαίδευσή του και είχαν την ευκαιρία να κάνουν ερωτήσεις και να λύσουν σχετικές απορίες τους. Ακόμα μίλησαν μαζί της και για θέματα Κ.Ο.Κ και σωστής κυκλοφοριακής συμπεριφοράς. Τους  έδειξε πώς να περνούν τον δρόμο με τη βοήθεια της σχολικής τροχονόμου, τι πρέπει και τι δεν πρέπει να κάνουν για να διασχίζουν τον δρόμο με ασφάλεια!

 

από κάτω από: Εργαστήρια Δεξιοτήτων | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επίσκεψη σχολικής τροχονόμου !!!    

Άσκηση σεισμού σε συνεργασία με το συστεγαζόμενο Δημοτικό Σχολείο

Ιαν 202415

ΣΕΙΣΜΟΣ!!!!!ΑΣΚΗΣΗ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑΣ!!!!

Όπως κάθε χρόνο, και σύμφωνα με την οδηγία του υπουργείου, πραγματοποιήσαμε την Δευτέρα στο νηπιαγωγείο μας άσκηση σεισμού, σε συνεργασία με το συστεγαζόμενο Δημοτικό Σχολείο .

Δεν ξεχνώ τα τρία βήματα του σεισμού.

  • Παραμένω στο χώρο, σκύβω καλύπτω με τα χέρια μου τον αυχένα.
  • Καλύπτομαι κάτω από το τραπέζι και πιάνω το πόδι του.
  • Βγαίνω στο χώρο συνάντησης .

Τα παιδιά, ακολουθώντας τις οδηγίες των νηπιαγωγών επέδειξαν συνεργασία και φάνηκαν πραγματικά έτοιμα! Φτιάξανε τρενάκι και βγήκαν προσεκτικά και ήσυχα στην αυλή στον προκαθορισμένο χώρο .

IMG da38e44f1c34b04b67e28752b5380618 V

Η απόκτηση γνώσεων για τη σωστή αντιμετώπιση του φαινομένου του σεισμού, σε μία χώρα με συνεχή σεισμική δραστηριότητα όπως η Ελλάδα, πρέπει να ξεκινά από τα πρώτα σχολικά χρόνια.

 

από κάτω από: ΔΡΑΣΗ ΣΧ. ΕΤΟΣ.2023-24 | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άσκηση σεισμού σε συνεργασία με το συστεγαζόμενο Δημοτικό Σχολείο    
« Παλιότερα άρθραΠιο πρόσφατα άρθρα »

Πρόσφατα σχόλια

Δεκέμβριος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων