Η κυρά- Σαρακοστή που είναι έθιμο παλιό!!!
25 Φεβρουαρίου 2026
Όταν η φαντασία των παιδιών γίνεται ΕΛΠΙΔΑ!!!
Σήμερα τσικνοπέμπτη ξεφαντώσαμε στο 15ο Νηπιαγωγείο Ηρακλείου. Βάλαμε τις στολές μας.
Χορέψαμε, τραγουδήσαμε και διασκεδάσαμε.
Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων έφερε σουβλάκια και τσικνίσαμε!!!
Και του χρόνου!!!