Τσικνοπέμπτη στο 15ο Νηπιαγωγείο Ηρακλείου

Σήμερα τσικνοπέμπτη ξεφαντώσαμε στο 15ο Νηπιαγωγείο Ηρακλείου. Βάλαμε τις στολές μας.

                                                                  IMG 314f64b6b0e6e07283609cff6ef2d9df V IMG 9b9eeaf0a20d0b825d4827145ad36fa3 V IMG 6cd7c8f97b02d4b6ba8941c6ad6b0425 V 1

Χορέψαμε, τραγουδήσαμε και διασκεδάσαμε.

IMG 97e74c23130a34e5e11455de581f0e9a V

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων έφερε σουβλάκια και τσικνίσαμε!!!

20260212 122044 20260212 121946 20260212 121954 20260212 122003 20260212 122010 20260212 122029 20260212 122038

Και του χρόνου!!!