Πασχαλινές δημιουργίες συνέχεια…
27 Μαρτίου 2026
Το αποτέλεσμα
Τα βήματα
Την Παρασκευή 20 Μαρτίου είχαμε την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα τις Α’ βοήθειες από εκπαιδευτή του Ερυθρού Σταυρού. Η ενδοσχολική επιμόρφωση επικεντρώθηκε σε θέματα που αφορούν τους μαθητές και τις μαθήτριες του νηπιαγωγείου μας.
Ευχαριστούμε θερμά τον εκπαιδευτή κ. Σκιάνη Γιάννη για το διαφωτιστικό σεμινάριο.
Τέλος, ευχαριστούμε τους γονείς και τις εκπαιδευτικούς που παρακολούθησαν τη συγκεκριμένη δράση.