Ο Ερυθρός Σταυρός στο 15ο Νηπιαγωγείο Ηρακλείου

Την Παρασκευή 20 Μαρτίου είχαμε την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα τις Α’ βοήθειες από εκπαιδευτή του Ερυθρού Σταυρού. Η ενδοσχολική επιμόρφωση επικεντρώθηκε σε θέματα που αφορούν τους μαθητές και τις μαθήτριες του νηπιαγωγείου μας.

20260320 17153420260320 171602

 

Ευχαριστούμε θερμά τον εκπαιδευτή κ. Σκιάνη Γιάννη για το διαφωτιστικό σεμινάριο.

20260320 171539

Τέλος, ευχαριστούμε τους γονείς και τις εκπαιδευτικούς που παρακολούθησαν τη συγκεκριμένη δράση.

20260320 171522