Κοπή βασιλόπιτας για το 2026

Σήμερα κόψαμε τη βασιλόπιτα του 15ου Νηπιαγωγείου για το 2026. Ευχαριστούμε το μέλος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας, κυρία Πόπη για την παρασκευή της.

Capture

                             IMG 3ca7be0a043317ca788f95816cd40454 V IMG 6285c6cb7616ad6d62f4397f12414b4f V

Το φλουρί από το 1ο τμήμα το κέρδισε ο Γιάννης!

IMG 65f2aded3f1ea6d9bcda67eb1773b278 V

Το φλουρί από το 2ο τμήμα το κέρδισε ο Χρήστος!

ΚIMG 0f0c59b6bf9d60896958dbc64a28b394 V

Και του χρόνου!!!

IMG ec5719ff165e5ac2f46e22085b30a68f V