Την Παρασκευή 28/4 στις 19:00 μ.μ. θα διεξαχθεί η 2η επιμορφωτική συνάντηση γονέων με τα παρακάτω θέματα :
Θέτοντας όρια στα παιδιά .Πώς και γιατί
Εισηγήτρια : Έλενα Κοντιζά
Η Κοντιζά Έλενα είναι Ψυχολόγος, απόφοιτη του τμήματος Ψυχολογίας (βαθμός 8,69/ 2014-2018) του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στην Κλινική Ψυχολογία Παιδιών και Εφήβων MSc in Clinical Child and Adolescent Psychology του Πανεπιστημίου Utrecht University της Ολλανδίας (βαθμός 8,1/2019-2020). Παράλληλα, έχει μετεκπαιδευτεί στην Αναπτυξιακή Ψυχοπαθολογία και Ψυχολογική Αξιολόγηση Παιδιών και Εφήβων στο πρόγραμμα «Developmental Psychopathology and psychological assessment» του Πανεπιστημίου της Ουτρέχτης και κατέχει δίπλωμα εξειδικευμένης επιμόρφωσης στην παιδοψυχολογία από το Διεπιστημονικό Δίκτυο Εξειδίκευσης Επαγγελματιών Ψυχικής Υγείας. Ακόμη, έχει εκπαιδευτεί στην Παιγνιοθεραπεία στο πρόγραμμα «Play Therapy» του New Skills Academy και στη Διαχείριση ΔΕΠ-Υ, Αυτισμού και Μαθησιακών Δυσκολιών στο πρόγραμμα «Managing ADHD, Autism, Learning Disabilities, and Concussion in School» του University of Colorado System. Από το 2020, ξεκινά την μετεκπαίδευσή της στη Γνωσιακή- Συμπεριφοριστική Θεραπεία στην Εταιρεία Γνωσιακών-Συμπεριφοριστικών Σπουδών.
Η ανάπτυξη του λόγου των παιδιών στην ηλικία του Νηπιαγωγείου .Πρακτικές συμβουλές για γονείς
Εισηγήτρια : Ελένη Φραγκάκη
Η Ελένη Φραγκάκη απέκτησε πτυχίο Λογοθεραπείας από το Πανεπιστήμιο Queen Margaret του Εδιμβούργου το 2009 και στη συνέχεια μετακπαιδεύτηκε στις «Μαθησιακές Δυσκολίες» από το ΔΙΚΕΨΥ καθώς και στην «Ειδική Αγωγή και Προαγωγή Ψυχικής Υγείας στο Σχολικό Περιβάλλον» από το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής. Έχει επίσης άδεια ασκήσεως επαγγέλματος λογοθεραπευτή από την Περιφέρεια Αττικής.Έχει εκπαιδευτεί σε αρκετές θεραπευτικές μεθόδους, όπως Palin Parent – Child Interaction (PCI), για την αντιμετώπιση του τραυλισμού, Oral Placement Therapy (OPT), Feeding Therapy, Αναπτυξιακή Λεκτική Δυσπραξία και SIMATA, TEACCH, M.O.R.E. ,PECS, A.B.A. & O.P.T. για μη ομιλούντα παιδιά με Διαταραχες Αυτιστικού Φασματος και την Εντατική Αλληλεπίδραση.Έχει πιστοποιηθεί στην χορήγηση των εργαλείων αξιολόγησης: “ΜΕΤΑφων TEST” , τεστ φωνολογικής ανάπτυξης και αναγνωστικής ετοιμότητας ως προς τη φωνολογική επίγνωση και “ΛΟΓΟΜΕΤΡΟ” , ψυχομετρικό εργαλείο για την αξιολόγηση των δεξιοτήτων προφορικού λόγου καθώς και των δεξιοτήτων γραμματισμού κατάλληλο για παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας (4 – 7 ετών).
