Εργαστήρια Δεξιοτήτων

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2023-2024

4ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων
Θεματικός Κύκλος: “ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ –ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ”
Θεματική ενότητα: “STEAM και η ΓΗ γυρίζει…”

Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «STEAM και η ΓΗ γυρίζει…» είχε ως στόχο με βάση τις αρχές του εποικοδομητισμού και με μεθόδους διερευνητικής μάθησης οι μαθητές να σκεφτούν και να βρουν απαντήσεις σε ερωτήσεις για το διάστημα και για το γεγονός ότι οι πλανήτες δεν είναι απομονωμένοι ο ένας από τον άλλον, αλλά αλληλοεξαρτώμενοι καθώς η Σελήνη περιστρέφεται γύρω από τη Γη, η Γη, μαζί με επτά άλλους πλανήτες, περιστρέφεται γύρω από τον Ήλιο και ο Ήλιος, με τη σειρά του, περιστρέφεται γύρω από το κέντρο του γαλαξία μας. Η Σελήνη, η Γη και ο Ήλιος αποτελούν τα τρία ουράνια σώματα τα οποία σχηματίζουν ένα ολοκληρωμένο σύστημα, με την εναλλαγή ημέρας/νύχτας, τις εκλείψεις και τις εποχές που προκύπτουν από τις αλληλεπιδράσεις μεταξύ των σωμάτων αυτών και με τις οποίες οι μικροί μαθητές πειραματίστηκαν και γνώρισαν με βιωματικό τρόπο. Στόχος της μάθησης ήταν η τροποποίηση των γνώσεων που ήδη υπάρχουν και στόχος της διδασκαλίας ήταν η δημιουργία κατάλληλου και πλούσιου περιβάλλοντος με το οποίο αλληλεπιδρούν οι μαθητές.

c0b94e3f 4d6d 4a35 bcb2 7b3a3c0ee9cf 02ea770f 9187 4c9e ae95 d15434c91a74

a3abb519 a1c7 4ea7 b3ab 476d68d0e019 0ac43cf2 b8f1 4bf8 9f39 4e954b75f77a de5286c0 aef8 406e 8c36 6ffd13fe165d

a90f198b 5941 4146 b2b3 b6c1db7db089 28b88e5a 3da5 4926 967b baf255f5b3df

Στα πλαίσια του προγράμματος κάναμε πειράματα με τη βοήθεια της ομάδας “Planet Physics “.

c048e8be e8b0 4068 a8f3 7f8c2124f479

 

3ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων
Θεματικός Κύκλος: “Ζω καλύτερα – Ευ ζην”
Θεματική ενότητα: “Οδική ασφάλεια”

Σε μια χώρα που θρηνεί κάθε χρόνο δεκάδες θύματα από ατυχήματα στους δρόμους θεωρήσαμε ότι το 3ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων έπρεπε να είναι το πρόγραμμα: “Οδική ασφάλεια” που ανήκει στον θεματικό κύκλο  “Ζω καλύτερα – Ευ ζην”.

Ο κύριος σκοπός του συγκεκριμένου προγράμματος για την Οδική Κυκλοφορία και Ασφάλεια είναι να γνωρίσουν τα παιδιά τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας, τον τρόπο με τον οποίο κινούνται τα οχήματα και οι πεζοί, να κατανοήσουν τους κανόνες οδικής συμπεριφοράς και να αναπτύξουν δεξιότητες ασφαλούς μετακίνησης, αντίληψης και αντιμετώπισης των κινδύνων του δρόμου. Τα παιδιά κυκλοφορούν στον δρόμο ως πεζοί, ως επιβάτες αλλά και ως οδηγοί. Γι’ αυτό πρέπει να τα βοηθήσουμε να αξιοποιήσουν όσο καλύτερα γίνεται κάθε ευκαιρία που τους δίνεται για να εξοικειωθούν με τους Κανόνες Οδικής Ασφάλειας.

Το παρόν σχέδιο Κυκλοφοριακής Αγωγής, επιδιώκει την ανάπτυξη των δεξιοτήτων, της γνώσης, της κατανόησης και των προτύπων συμπεριφοράς που ωθεί τους χρήστες των οδών στην πρόληψη των ατυχημάτων (Wittink, 1998). Θεωρούμε πως μέσα από την ενασχόλησή μας με το συγκεκριμένο θέμα, τα παιδιά ευαισθητοποιήθηκαν σε θέματα που αφορούν την οδική ασφάλεια ώστε να γίνουν ενεργοί πολίτες με θετικές στάσεις και συμπεριφορές. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να εκφραστούν, να αλληλεπιδράσουν, να μελετήσουν το θέμα με βιωματικό τρόπο και να κατακτήσουν δεξιότητες και γνώση με πολλούς διαφορετικούς τρόπους και δραστηριότητες , να προβληματιστούν, να διευρύνουν τις γνώσεις τους  και να αποκτήσουν νέες.

a2d7f677 647e 4cff a621 a58c063a80423478ea3a 60aa 4827 8cdc 1158bb66ed5fd3a79d7f 6483 43ce b008 3e85420c9ea5

Ας μπούμε στο αυτοκίνητο να πάμε μια βόλτα. Μην ξεχάσεις να βάλεις ζώνη ασφαλείας!

d45f7a27 af96 49e2 a432 55573e83c5e0a4ead61e f194 488f 9a0d acebe076ad3a 367fa509 a116 462b bd9e e446d5209f8e

Μπαίνουμε στο “αυτοκίνητό μας” και πάμε βόλτα. Θυμηθείτε τους κανόνες του ΚΟΚ για να μην τρακάρουμε.

d8336bf2 e178 4362 afc0 46f6a3813082 1ae88b02 a7bf 40d3 bd8e 156485315e0d d6219a4a 1084 48a9 924a a2b346ef322f

Τελειώνοντας το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε  με το βιωματικό, εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Οδική Ασφάλεια” του Ιδρύματος ΙΟΑΣ .

133d29cf 0877 4617 96aa 9a7f31cbe045 1b3e0e2c3 a318 40d8 8f3c 98e0ef5ddf04

b31f70a4 2cb6 427f 96a7 cd00267c3d3a   1c26b9f9 ce91 4109 a64b 262ead599e63    2c58df05 0b1f 4151 8a0b 85bb0a4dd369 06a944f9 27b3 43c4 9862 2176812412a2 6a5574d7 0fca 4082 b968 dee938131641 61dceabc af50 4296 8c69 1c7a0daae4bf 8731ba49 f3d1 4694 bd66 bc6a9f607bc4

 

2o Εργαστήριο Δεξιοτήτων
Θεματικός Κύκλος: “Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ-Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη”
Θεματική ενότητα: “Συνεργασία στο Νηπιαγωγείο”

  Ολοκληρώθηκε το 2ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων με το  πρόγραμμα: «Συνεργασία στο Νηπιαγωγείο» που ανήκει στον θεματικό κύκλο «Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ: Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη», πιο συγκεκριμένα στην επιμέρους θεματική ενότητα της προώθησης του αλληλοσεβασμού και της συνεργασίας.

  Σκοπός του προγράμματος ήταν να προωθήσει την έννοια της συνεργασίας στο νηπιαγωγείο. Στόχοι ήταν τα παιδιά να συνεργαστούν με δραστηριότητες ανά ζεύγη, μικρές ή μεγαλύτερες ομάδες προκειμένου να αναπτύξουν δεξιότητες συνεργασίας. Στα εργαστήρια του προγράμματος μέσα από ποικίλες δραστηριότητες αξιοποιήθηκαν τεχνικές θεάτρου, δραματοποίηση, φύλλα εργασίας, κατασκευές, εικόνες και θεατρικό παιχνίδι.

Στο συγκεκριμένο πρόγραμμα δίνεται κυρίως έμφαση στην ανάπτυξη Δεξιοτήτων Μάθησης και πιο συγκεκριμένα Δεξιοτήτων Επικοινωνίας, Κριτικής σκέψης και Συνεργασίας, στην Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Κοινωνικής Ζωής: Κοινωνικές Δεξιότητες, Ενσυναίσθηση, Προσαρμοστικότητα, Υπευθυνότητα και Πρωτοβουλία και στις Δεξιότητες του Νου: Στρατηγική Σκέψη, Επίλυση Προβλημάτων, Μελέτη Περιπτώσεων και Κατασκευές.

¨Τι είναι συνεργασία;¨ τα παιδιά απάντησαν με τον δικό τους τρόπο.
64101f81 76fd 44ac 94dd 86d8d578e0ca327804ea bf86 424e b899 279173078e09f1128624 efff 4c1b 803a 2267508fd660

“Καλωσορίζοντας τους εξωγήινους!” Δραστηριότητα συνεργασίας ανά ζεύγη. Ελεύθεροι αυτοσχεδιασμοί και τεχνικές θεάτρου.
020c5941 fea9 4bb8 9547 4568f0df7fc75c77c92c fde8 4c93 a6f5 0ed6b6f11d4f
0c97f308 c095 47ff b9d6 7550b24793d916b8f643 6a00 47cc 9e53 8728bc307641

Συνεργασία σε ομάδες.
Κάθε ομάδα φτιάχνει τη δική της ντουλάπα με τα χειμωνιάτικα ρούχα και την παρουσιάζει στην ολομέλεια.
a960c93e 3536 4c26 941f 9857b91f42272539490b 680e 4d21 ad79 849466488c9ab95c222f bf6b 4c43 a142 5beba336752e
055e5078 81ff 4b72 8de2 eb6b5f308f26

Κάθε ομάδα κατόπιν διαλόγου αποφασίζει και φτιάχνει τη δική της ιστορία, τη ζωγραφίζει και την παρουσιάζει στην ολομέλεια.
14ac4452 ff80 41a4 aad1 d4339ff1e99b98a98718 9e6a 43a9 932e 2a64abbba79e99a309ac b690 4241 a138 ab1a6195d569923fc502 33f6 4afe 9386 8fafb45ca4ae2ff9a501 3180 4403 9417 48c2c75cff3d591f713d eea6 420b 83e7 f536717dfbbc8baf48a8 0a7a 414c b333 d37fa5746152c9093dfd 771c 4c54 b159 13a4c064a535cbb4be0c c976 49bf a042 4644e025d145

“Μικροί εφευρέτες εν δράση”
Ποια ομάδα θα κατασκευάσει την πιο περίεργη μηχανή με ανακυκλώσιμα υλικά;
1b2dd351 ada7 43e9 a615 67516fdec4cf3212948a 29de 4d5d a21e 07e0158e4d1bb37a6cb7 b2a9 4415 87f3 38186e264708e0f5d535 c73f 43b2 b0b5 1aa730e1afc7e5993e7b b78f 4cde a02c eaf577f4d22b

….και φυσικά στο τέλος αξιολογήσαμε κατά πόσο κατάφερε η ομάδα μας να συνεργαστεί.
d2764456 059a 46ce b961 88817bf40577 
Συνεργαστήκαμε άψογα!!!

 

 

1ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων
Θεματικός Κύκλος: «Περιβάλλον-Ευ ζην»  Θεματική ενότητα: «Διατροφή»

Ξεκινήσαμε τον Οκτώβριο τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων με το Θεματικό Κύκλο «Περιβάλλον-Ευ ζην» και την επιμέρους θεματική ενότητα «Διατροφή» και συγκεκριμένα με το πρόγραμμα της WWF «Υγιή παιδιά-Υγιής πλανήτης»  . Το εκπαιδευτικό αυτό πρόγραμμα αποτελεί μία πρόταση που στοχεύει στη σύνδεση των διατροφικών συνηθειών με τη προστασία του περιβάλλοντος. Μέσα από μία σειρά  δραστηριοτήτων, οι μαθητές/τριες πληροφορούνται για τα είδη των τροφών και τις θρεπτικές τους αξίες βάσει της μεσογειακής διατροφής, συνδυάζοντας τα στοιχεία αυτά με τη βιωσιμότητα του περιβάλλοντος, με στόχο να υιοθετήσουν διατροφικές συνήθειες υγιεινές και περιβαλλοντικά ορθές, οι οποίες θα συνδέονται με τη μεσογειακή διατροφή.

Με τη βοήθεια της θεατρικής ομάδας “Μαγικό πεφταστέρι” μάθαμε για τις ομάδες τροφών, την πυραμίδα της Μεσογειακής Διατροφής και μέσα από το παιχνίδι φτιάξαμε με βιωματικό τρόπο μια πυραμίδα.

IMG 20231012 112541IMG 20231012 112849IMG 20231012 094043IMG 20231012 105553IMG 20231012 110403IMG 20231012 112037IMG 20231012 111600 1IMG 20231012 111404 1

Φτιάξαμε στην τάξη μας τη δική μας πυραμίδα.

IMG 20231107 074349

Ταξιδεύοντας στη Χώρα του Πρωινού φτιάξαμε ένα υγιεινό πρωινό, που το μοιραστήκαμε και το απολαύσαμε όλοι μαζί.

IMG 20231107 101016IMG 20231107 101301IMG 20231107 102531IMG 20231107 102816IMG 20231107 103445

Μίλα μου για μήλα.
Ψηφίσαμε το αγαπημένο μας φρούτο κ το μήλο βγήκε νικητής.
385544215 642097351429017 2471115198615534270 nIMG 20231113 174334IMG 20231113 174422

Μέσα από την ιστορία της μπανάνας, μάθαμε τι σημαίνει Οικολογικό Αποτύπωμα της τροφής. Σαν υπεύθυνοι πολίτες αυτού του κόσμου που ενδιαφερόμαστε για το περιβάλλον, αποφασίσαμε ότι το σωστό είναι να επιλέγουμε φρούτα και λαχανικά της εποχής, που παράγονται στη χώρα μας. Οι μπανάνες Κρήτης βγήκαν νικητές!!

IMG 20231109 105122IMG 20231109 105133

IMG 20231107 113140IMG 20231107 115322IMG 20231107 115700IMG 20231107 114435IMG 20231107 114715

Τελειώνοντας το εργαστήρι χωρίσαμε τις τροφές σε αυτές που μπορούμε να τρώμε κάθε μέρα και σε αυτές που τρώμε πότε πότε, ώστε να είμαστε υγιείς και γεροί
IMG 20231124 092150IMG 20231123 090138

IMG 20231123 105513IMG 20231123 105521

 

4ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων 2022-2023- Θεματικός κύκλος «Φροντίζω το περιβάλλον»

Ολοκληρώθηκε το 4ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων με θεματικό κύκλο «Φροντίζω το περιβάλλον». Ασχοληθήκαμε με το πρόγραμμα «Η θάλασσα είναι ζωή». Πρόκειται για ένα πρόγραμμα της HELMEPA, της Ελληνικής Ένωσης Προστασίας Θαλάσσιου Περιβάλλοντος.

Στόχος του προγράμματος ήταν να αναδείξει την αλληλεπίδραση μεταξύ ανθρώπου και θάλασσας, να ενισχύσει τη γνώση των μαθητών  και να τους ενθαρρύνει μεγαλώνοντας, να αναλάβουν ενεργό ρόλο στις παγκόσμιες προσπάθειες για  την επίτευξη του Στόχου 14: «Ζωή κάτω από την επιφάνεια της Θάλασσας», της Agenda 2030 των Ηνωμένων Εθνών.

Να κατανοήσουν οι μαθητές την έννοια του οικοσυστήματος, να γνωρίσουν τα οικοσυστήματα που έχουν σχέση με τη θάλασσα, να μάθουν να παρατηρούν, να συλλέγουν, να καταγράφουν πληροφορίες και να παρουσιάζουν τα αποτελέσματα της εργασίας τους.  Να μάθουν για την απεραντοσύνη των ωκεανών, γιατί είναι σημαντική η θαλάσσια βιοποικιλότητα, να γνωρίσουν τις τροφικές αλυσίδες και πώς ένας οργανισμός επηρεάζει έναν άλλο και να ευαισθητοποιηθούν για τους θαλάσσιους οργανισμούς που απειλούνται με εξαφάνιση.

Να συνειδητοποιήσουν το σπουδαίο ρόλο των ωκεανών στη ζωή μας, να κατανοήσουν τις έννοιες του παράκτιου και του αειφόρου τουρισμού, να αντιληφθούν ότι αν η τουριστική ανάπτυξη δεν γίνεται σωστά μπορεί να επιδράσει αρνητικά σε μια περιοχή, να διαμορφώσουν σωστή τουριστική συνείδηση. Επίσης, να κατανοήσουν οι μαθητές τη σημασία των ψαριών στη ζωή και την υγεία μας,  να γνωρίσουν τις πηγές ρύπανσης των θαλασσών, να συνειδητοποιήσουν ότι οι θάλασσες και οι ωκεανοί κινδυνεύουν από την ανθρώπινη αδιαφορία και να κατανοήσουν ότι η θαλάσσια ρύπανση δεν γνωρίζει σύνορα.

354472377 1500653827005458 4289913844894028037 n354365350 2516439095182780 6962421060803707167 n354348615 652900403355877 7224963534425882341 n354008290 1303702453858156 4897682046400025967 n353940674 1544244926475357 304009066357133718 n353831500 280652037869129 8039697447369029182 n353700936 1344304016430945 5580312279501905075 n353659487 212068621772290 3608766961443014041 n353147813 111395645324578 6697713600601814853 n

 

 

3ο Εργαστήριο δεξιοτήτων 2022-2023: «Stem και ρομποτική»

Επιμέρους Θεματική ενότητα:<<Δημιουργώ και καινοτομώ-Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία>>

Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα:<<Μικροί Μετεωρολόγοι>>

 

Οι μαθητές εργαζόμενοι σε ομάδες, με έναυσμα τις καιρικές συνθήκες προβληματίζονται για τις μεταβολές τους και τις καταγράφουν χρησιμοποιώντας πολυτροπικά μέσα, ενώ τις συσχετίζουν με τις επιδράσεις που έχουν στην καθημερινότητά τους.
Συλλέγουν δεδομένα τόσο με απλά όργανα που κατασκευάζουν οι ίδιοι όσο και με ψηφιακές συσκευές που προγραμματίζουν. Η χρήση των ρομποτικών συσκευών και συγκεκριμένα της μελισσούλας-ρομπότ Beebot, είναι ενταγμένη στο πλαίσιο καλλιέργειας μιας δομημένης νοητικής διαδικασίας της μορφής Προβληματίζομαι – Σκέφτομαι – Ενεργώ, με επεκτάσεις στη συνολική νοητική ανάπτυξη των μαθητών.
Με τις προτεινόμενες διαδικασίες γίνεται η σύνδεση των καιρικών φαινόμενων με τις επιδράσεις τους στις κοινωνίες και το περιβάλλον, μέσα από παιγνιώδεις διαδικασίες. Ενώ η χρήση των ψηφιακών μέσων είναι στοχευμένη και συνδυαστική.

 

ΤΙ ΚΑΙΡΟ ΕΧΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ;

Προκειμένου οι μαθητές να έρθουν σε μια πρώτη επαφή με το εκπαιδευτικό πρόγραμμα, γνωρίσαμε τα καιρικά σύμβολα και ψηφίσαμε όλοι μαζί τον αγαπημένο μας καιρό.

stem 1 1 2 1

Ακόμα, αντιστοιχήσαμε τα μουσικά όργανα με τα εκάστοτε καιρικά φαινόμενα και φτιάξαμε τη δική μας μουσική με αυτά.

4  3 2

 

STEM/STEAM 

Δημιουργήσαμε βαρόμετρα και ανεμοδείκτες, προκειμένου να έχουμε τα δικά μας μετεωρολογικά όργανα σαν γνήσιοι μετεωρολόγοι και να κάνουμε τις απαραίτητες μετρήσεις που χρειάζεται.

5 19 1101112

 

Και έτσι, ήμασταν και εμείς έτοιμοι να γίνουμε σωστοί επαγγελματίες! Παρατηρήσαμε καθημερινά τον καιρό για τον μήνα Φεβρουάριο κάνοντας τις απαραίτητες καταγραφές. Αφού συλλέξαμε τα δεδομένα μας, δημιουργήσαμε και ραβδογράμματα.

6 7 8

Τέλος, δώσαμε εντολές στη μελισσούλα (Bee-Bot) να πετάξει δεξιά και αριστερά και τη βοηθήσαμε να επιλέξει τον κατάλληλο καιρό.

13 14 15 16 17

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2ο Εργαστήριο δεξιοτήτων 2022-2023:<<Ανθρώπινα Δικαιώματα>>

Επιμέρους Θεματική ενότητα:«Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ-Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη»

Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα: «Αξίες Ζωής στην Εκπαίδευση»

Πρόκειται για το διεθνές εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Αξίες Ζωής στην Εκπαίδευση” (Living Values Education Program), που προέκυψε από την ανάγκη να μειωθεί η αρνητική επίδραση στα παιδιά από την αυξανόμενη βία, τα κοινωνικά προβλήματα και την έλλειψη σεβασμού προς άλλους και το φυσικό περιβάλλον. Μέσα από ιστορίες, συζήτηση, δραστηριότητες και παιχνίδια τα παιδιά έρχονται σε επαφή με αξίες όπως η ειρήνη, ο σεβασμός, η αγάπη, η υπευθυνότητα, η ευτυχία, η τιμιότητα, η ανεκτικότητα, και η απλότητα. Τα παιδιά αυξάνουν τις γνώσεις τους αλλά και τις κοινωνικές και συναισθηματικές τους δεξιότητες. Μέσα στην τάξη τους αναπτύσσεται ένα κλίμα όπου τα παιδιά νιώθουν σεβασμό, εκτίμηση, κατανόηση, αγάπη και ασφάλεια.

ΕΙΡΗΝΗ

Φανταστήκαμε έναν ειρηνικό κόσμο και συλλογιστήκαμε τι είναι ειρήνη.

329153441 1099051614822628 9097344349405975806 n

ΤΑ ΑΣΤΕΡΙΑ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ

329324126 589548216334319 4476089888162134949 n

Συζητήσαμε πως βρίσκουμε την ειρήνη όταν έχουμε μαλώσει.

328786955 735559834792991 3027066012755344318 n 329303564 3464135687204354 7533467763203456307 n

ΣΕΒΑΣΜΟΣ

Διαβάσαμε την ιστορία της Λιλής και συνειδητοποιήσαμε την μοναδικότητά μας.

328954017 690790512686478 2349294715138548802 n 

ΟΙ ΚΟΡΩΝΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΜΑΣ

Inked329281223 907123823752904 3356059260429955204 n

ΜΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΜΟΡΦΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ

328866777 1186930881961044 8695752417380440906 n

ΑΓΑΠΗ

Διαβάσαμε την ιστορία “Χαρούμενα Σφουγγαράκια” και γίναμε σφουγγάρια που γεμίζουν και δίνουν αγάπη.

329419272 1308958346317010 4774754237021457389 n 1

 

ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ-ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ

Είμαστε όλοι ίδιοι και όλοι διαφορετικοί.

329023969 927541635354571 1187787367838821087 n

ΤΙΜΙΟΤΗΤΑ

329249811 515112537417129 7283071092378761433 n 329400370 1177854473104160 6522377521740228046 n 328139711 931891394477964 1365383258232336682 n

ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ

329318371 3478388849109388 6529974129628101381 n

Ολοκληρώσαμε το εργαστήρι “φυτεύοντας” τις δικές μας αξίες…

329350116 1351150765722253 1584300944616604156 n 328876125 5613928975382257 6164447472612989287 n 322040802 726157195774849 291053883399467646 n

Παρακολουθήσαμε την παράσταση “Η Μαύρη Πεταλούδα” και συμμετείχαμε ενεργά.

329333413 682537440278283 3493461452213408600 n 329322232 6260647683946708 6636130424411762628 n .jpg 329339482 1150456762338907 2649094087217688441 n 329021967 587073462849561 2633545749349703916 n 328983406 1659644174486083 7065079839674683455 n

 

1ο Εργαστήριο δεξιοτήτων 2022-2023: “ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ- ΕΥ ΖΗΝ”

Επιμέρους Θεματική ενότητα: “Τα συναισθήματα”

Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα: “Δύο Φίλοι”

Το πρόγραμμα σκοπεύει στην καλλιέργεια αξιών και δεξιοτήτων ζωής, όπως η επικοινωνία, η σύνδεση, η αλληλεγγύη και η ενσυναίσθηση, με όχημα τη βιωματική και ανακαλυπτική μάθηση η οποία είναι η πλέον κατάλληλη προσέγγιση όσον αφορά τους μαθητές Νηπιαγωγείου οι οποίοι αποτελούν το κοινό -στόχο του προγράμματος. Επιιπλέον, στην καλλιέργεια δεξιοτήτων μάθησης, αναπτύσσοντας την κριτική σκέψη και ενθαρρύνοντας τη δημιουργικότητα και την προσωπική έκφραση των μαθητών, καθώς και τη μεταξύ τους επικοινωνία και συνεργασία, στην καλλιέργεια δεξιοτήτων της τεχνολογίας και της επιστήμης, δεξιότητες ανάλυσης και παραγωγής περιεχομένου σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα και στην καλλιέργεια δεξιοτήτων του νου, όπως η πλάγια σκέψη, η επίλυση προβλημάτων, κατασκευές.

 

Πρώτη γνωριμία με τα συναισθήματα

20221015 082910 20221015 082827

 

Η χαρά & η λύπη παίζουνε μαζί

 

20221015 082940 20221015 082959

 

Πίνακας αναφοράς με συναισθήματα

2022 10 15 08 25 49 639 20221015 082813 20221014 083815

 

Viber 2022 10 19 09 36 16 789

 

Το συναίσθημα της ΑΓΑΠΗΣ

 

Ο πίνακας ζωγραφικής “Καρδιά” του Keith Allen Haring, με θέμα την αγάπη, τη φιλία, τη συνεργασία, τη διαφορετικότητα μας έδωσε τη δυνατότητα να μιλήσουμε για τα συναισθήματα μας και να αποτυπώσουμε τις μίξεις των χρωμάτων.

20221015 082204

“Η αγάπη μας βοηθάει στο να γίνουμε καλύτεροι άνθρωποι”

 

Ζωγραφική σε καρδούλες για την αγάπη…Φτιάχνουμε το λουλούδι της αγάπης !

.jpg

 

Το λεξικό της αγάπης

 

.jpg    Viber 2022 11 09 13 08 12 801

 

Η παλέτα των συναισθημάτων

Μαθαίνουμε να εκφράζουμε & να διαχειριζόμαστε τα συναισθήματά μας!

20221022 110552

 

Ο πολύτιμος θησαυρός της ΦΙΛΙΑΣ

Viber 2022 10 21 13 06 20 824 Viber 2022 10 21 13 06 23 924 20221022 110443 20221022 110501

 

Η συνεργασία μέσα από τη ζωγραφική!

 

IMG 4d33e1de997cb8f37c875576bbc3573b V 20221109 114714 20221109 114734 IMG 70c94f19440a4a00d3acc11cbd6ef054 V  Viber 2022 11 08 14 15 06 135  Viber 2022 11 09 12 57 50 066

 

Το δέντρο των συναισθημάτων μας

.jpg

 

Η παράσταση κουκλοθεάτρου “Ο Γαϊγλάρος” από την ομάδα τα Πάντα Φι, ήρθε στο σχολείο μας και ενθουσίασε τα παιδάκια μας.

20221114 141744 IMG f81506bed311b63d1180f81f5821087a V IMG e4e5833042aed95e0e95a7839cf396ce V IMG 90c2d8871137ddad2054dda95d37a0c5 V 20221114 141713 20221114 141949 20221114 141755 20221114 14161920221114 141544 20221114 141824

 

 

 

 

 

 1ο Εργαστήριο δεξιοτήτων 2021-2022: “Οδική ασφάλεια”

Διάρκεια Προγράμματος: 11/10/2021-19/11/2021
Διάρκεια εργαστηρίων: 6 εβδομάδες
Βασικός σκοπός είναι τα παιδιά να εξασκηθούν στην κριτική σκέψη, να επιλύουν προβλήματα, να συμμετέχουν σε κατασκευές, να συνεργάζονται, να ασκήσουν έλεγχο στις κινητικές δεξιότητες τους, να αμβλύνουν τις κοινωνικές τους ικανότητες και να μάθουν να ανταποκρίνονται σε ακουστικά ερεθίσματα. Επιπρόσθετα να σκέφτονται στρατηγικά, να φροντίζουν για την ασφάλεια και την αυτομέριμνά τους και να αποκτήσουν υπευθυνότητα. Να εξασκηθούν στην αναγνώριση γραμμάτων και στη σύνθεση λέξεων.

IMG 64c8a816a93e50c515738bf8420baaea VIMG e415322912164c900785e03ad420aeff VIMG 44c25eb4f81304facae751797831ac30 V

IMG 84ea4af60449dc5255482cc372873f05 V

IMG f11538dfa2ad45744452bf5848672cb4 V

IMG 53f6c8fa9dde7928ac49f71eeeeef2da V

IMG 49ad672d7ff44f5db2172b71e2b4e14b V