Γραπτή επικοινωνία στο Νηπιαγωγείο

Σύμφωνα με τα Νέα Προγράμματα Σπουδών η γραπτή επικοινωνία στο Νηπιαγωγείο στοχεύει στην ανάπτυξη των ικανοτήτων που αφορούν την κατανόηση γραπτών κειμένων και στην εμπλοκή των παιδιών σε πρακτικές ανάγνωσης, στην εμπλοκή σε πράξεις γραφής και στην κατάκτηση των εννοιών και των συμβάσεων των γραπτών κειμένων από τα παιδιά.
Τα παιδιά έρχονται σε πρώτη επαφή με τα γράμματα. Με τι τρόπο; Μα φυσικά με ολιστικό, διαδραστικό τρόπο μέσα από το παιχνίδι. Με κίνηση, με φαντασία, με ποικίλα υλικά. Πειραματίζονται και αλληλεπιδρούν με όλο το σώμα, με ποικιλία υλικών και στο τέλος γράφουν και με το μολύβι.

0046d2ec 38d0 4155 a3c0 60af8d349d5e17aed6ab 7eba 47ba becb 47ee25090889

1827a4cb e1f7 498f b084 c475093387afcb820bd7 2c9d 4cfe a5fd 60c59c2cc54c

d7c7b57d 27c7 4ad4 997d a32c3921cb2eb0910bfb 79ed 484d afe6 7b5ac5caae07aa30f9a9 3b50 4a83 ba4a 61af171629f0

Γράφουν τα δικά τους μηνύματα, με τον δικό τους αυθόρμητο τρόπο.

7d373f4b 1d60 4045 9dc6 0dca6be366b7b6a64a56 725e 4d72 8a0c 175080beb345 135b4aea8 2391 44fc 90de 617efcb11a1f 1