Οι πρώτες μέρες στο νηπιαγωγείο κύλησαν με:
- παιχνίδια γνωριμίας:
“Κόλλα 5 με το φίλο μας το Μπόζο”
Μας επισκέφθηκε η Νούλα η αραχούλα και μας τραγούδησε
“Μία αραχνούλα υφαίνει τον ιστό το δικό σου όνομα να κάνει πια γνωστό”
και με τον ιστό της ένωσε όλα τα παιδιά της τάξης τα οποία συστήθηκαν
2) με ιστορίες για την πρώτη μέρα στο σχολείο του Τομ και του Τοποτίπ
3) με ζωγραφιές και πρώτα φύλλα εργασιών:
Η πρώτη μου ζωγραφιά
Πως πέρασα τις καλοκαιρινές μου διακοπές
Η Νούλα η αραχνούλα όπως την ζωγράφισαν τα παιδιά μετά το παιχνίδι γνωριμίας
4) με κατασκευές
Η πρώτη μας μολύβοθηκη -κατασκευή στο ολοήμερο για το καλό της νέας σχολικής χρονιάς.
5) με μουσικοκινητικά παιχνίδια ωστε να γνωρίσουμε τις γωνιές. (τα κέντρα ενδιαφέροντος στα οποία παιζουν τα παιδιά ελεύθερα)
Στο τέλος ακούσαμε το παραμύθι ανάποδα με τον λύκο να λέει την δική του άποψη για την έκβαση του παραμυθιού.
Στο τέλος ζωγράφισαν μάσκες με τους ήρωες του παραμυθιού και φύγαμε με αυτές στο σπίτι για να μεταφέρουμε τις γνώσεις μας
7) με δραστηριότητες να γνωρίσουν το αρχικό γράμμα του ονόματός τους αλλά και των άλλων παιδιών
8) με προτάσεις από τα παιδιά καλών συμπεριφορών ώστε να είμαστε όλοι χαρούμενοι και ασφαλείς στο σχολείο
Ενδεικτικά κάποιες από τις προτάσεις των ίδιων των παιδιών:
- Μοιραζόμαστε τα παίχνίδια και τα υλικά
- Παιζουμε αποφεύγοντας να τσακωνόμαστε
- Σηκώνουμε το χέρι μας όταν θέλουμε να μιλήσουμε
- Δεν μιλάμε όλοι μαζί
- Κατεβαίνουμε και ανεβαίνουμε τις σκάλες πιασμένοι από το κάγκελο κ.λ.π
9) Και ολοκληρώσαμε με τις εντυπώσεις των παιδιών γι’ αυτές τις πρώτες ημέρες