Εtwinning-Παραμυθένια Μαθηματικά STEM-Μάρτιος 2020: Μεγέθη και μετρήσεις (χώρου, χρόνου, όγκου, βάρους).

Tι Μάρτης τι Ιούνιος. Μπορεί να χάσαμε πολύτιμο χρόνο με την αναστολή της λειτουργίας των σχολείων ,βρήκαμε όμως τον τρόπο και το χρόνο να καλύψουμε τα κενά και ιδού το αποτέλεσμα.

Τον Μάρτη είχαμε προγραμματίσει να ασχοληθούμε παρέα με το ρομποτάκι μας τις μαθηματικές έννοιες  με τα μεγέθη και τις μετρήσεις.

Αποφασίσαμε να ασχοληθούμε με τις έννοιες του χρόνου και του βάρους.

Πολύτιμοι βοηθοί μας τα βιβλία.

Για τις δραστηριότητες με το χρόνο διαβάσαμε  τον Φεγγαροσκεπαστή Συγγραφέας, Εικονογράφος Ο Puybaret Eric. 

Αυτό το παραμύθι το είχαμε κάνει και στην σύγχρονη και μας είχε αρέσει πάρα πολύ.Στο τέλος του παραμυθιού παίξαμε με το ρομποτάκι

και το bee bot ήταν ο Φεγγαροσκεπαστής που τα παιδιά προγραμμάτιζαν ώστε να φθάνει στους κατοίκους που τον βοήθησαν.

Διαβάσαμε επίσης και το παραμύθι οι φορεσιές του Φεγγαριού της Σοφία Μαντουβάλου με το οποίο πάλι αναζητήσαμε τις φορεσιές του φεγγαριού με τη βοήθεια της beebot.

Το Αερικό του Δάσους Συγγραφέας: Casalis Anna ήταν το τρίτο παραμύθι με το οποίο παίξαμε με την bee bot μαθαίνοντας τις έννοιες Πρωί-Μεσημέρι και Βράδυ.

Επόμενος μας στόχος ο όγκος  και η εκτόπιση.Μελετήσαμε τα  αντικείμενα και συζητούσαμε άμα μοιάζουν, έχουν ίδιο ύψος, μέγεθος κλπ και μετά μιλήσαμε για τον όγκο.

Eκφράσαμε τις απόψεις μας,το τι πιστεύαμε ότι θα συμβεί …..

 Και το πείραμα ξεκινά και η αγωνία μας μεγάλη.

Είδαμε,παρατηρήσαμε,βγάλαμε τα συμπεράσματα μας.

Με όλα τα παραπάνω δημιουργήσαμε το βίντεο που ακολουθεί.

 

Με αυτό τον τρόπο ολοκληρώσαμε τις προγραμματισμένες μας δραστηριότητες του έργου μας Παραμυθένια Μαθηματικά stem 2020.

Και περνάμε ολοταχώς στα συνεργατικά μας αποτελέσματα του έργου που θα είναι η Συνεργατική Ιστορία.

Ξεκινήσαμε από το σχολείο της Σερβίας και περνάει από σχολείο σε σχολείο έως να βρει το τέλος της και τη λύση στο πρόβλημα του Μύθη που έχασε το δρόμο του για το νέο του σχολείο την Ά Δημοτικού και βρέθηκε στη χώρα των αριθμών.Θα καταφέρουν  άραγε οι αριθμοί να τον βοηθήσουν?

https://www.storyjumper.com/book/read/85108735/5ee0c7116a938

Για τις ανάγκες της εικονογράφησης της συνεργατικής μας ιστορίας  περάσαμε και στην επόμενη δράση μας που ήταν η επικοινωνία μας με τα άλλα σχολεία και η συνεργατική μας ζωγραφική σε δύο φάσεις ζωγραφίζοντας τον Μύθη την Μασκότ και ήρωα της ιστορίας σε καλοκαιρινή διάθεση!!!

     

 

και πάμε ολοταχώς για το κλείσιμο και την αξιολόγηση!!!

Αφήστε μια απάντηση