Αναγνώριση Μοτίβου και το τρένο ξεκινά……2019

Δραστηριότητα πρακτικής άσκησης της φοιτήτριας του ΤΕΕΑΠΗ Πατρών 2019

Ονοματεπώνυμο : Γιαννούλα Θόδωρη  Δ’ έτος

Αναγνώριση Μοτίβου και το τρένο ξεκινά……

Τσαφ Τσουφ το τρένο…ουπς.

Στόχος του παιχνιδιού είναι τα παιδιά να αναγνωρίσουν τον όρο του μοτίβου μέσω του παιχνιδιού.

Υλικά που χρησιμοποιήθηκαν ήταν γλωσσοπίεστρα κίτρινα και κόκκινα για τις ράγες του τρένου , και μία κόλλα Α4 όπου ήταν αποτυπωμένο το μοτίβο.

Συγκεντρώνουμε τα παιδιά στην γωνία της παρεούλας και τους λέμε πως εκεί που το τρένο που μετέφερε τους επιβάτες πήγαινε προς το σχολείο ,  χάλασαν οι ράγες και το τρένο σταμάτησε.

Για να φτιαχτούν οι ράγες τους ζήτησα την βοήθειά τους. τους ανέφερα πως αυτές οι ράγες είχαν το κάτι διαφορετικό από τις άλλες καθώς ήταν φτιαγμένες σε μοτίβα με βάση το χρώμα (Κίτρινο-κίτρινο, κόκκινο-κόκκινο).

Είχα σχεδιάσει αυτό το μοτίβο σε μία κόλλα Α4 και τους ζήτησα να αναγνωρίσουν την ακολουθία του μοτίβου.

Όταν τα παιδιά αναγνώρισαν το μοτίβο και ποια θα είναι η ακολουθία του με βάση το χρώμα χωρίστηκαν σε ομάδες των 5 ατόμων συγκεντρώθηκαν στα τραπεζάκια και με τα τουβλάκια που διέθετε το τμήμα έφτιαξαν δικά τους τρενάκια.

Όταν έφτιαξαν τα τρένα τους ξανά συγκεντρωθήκαμε στην γωνία της παρεούλας και ένα ένα-ένα παιδάκι σηκωνόταν και επέλεγε τυχαία κάποιο γλωσσοπίεστρο που χρησίμευσε ως ράγα για το τρένο.

Τα παιδιά σηκωνόντουσαν ανά δυάδες και συμπλήρωναν έτσι την διαδρομή των ραγών.

Όταν ολοκληρώθηκε η διαδρομή , κάθε ένα παιδάκι έπαιρνε το τρενάκι του και διέσχιζε τις ράγες με το τρενάκι του.

Το χαρήκαμε πολύ όλα τα παιδιά!!!!!!!!!

Αφήστε μια απάντηση