Φοιτήτρια: Παναγιωτάρα Μαρία, Γ’ έτος Θέμα δραστηριοτήτων: Τα σχήματα κύκλος, ημικύκλια, καμπύλη

Στα πλαίσια του μεγάλου ημερήσιου θέματος επέλεξα να ασχοληθώ με τα σχήματα και συγκεκριμένα με τους κύκλους, τα ημικύκλια και τη καμπύλη, διότι θα εμβαθύνουμε και θα ασχοληθούμε μέσα από δραστηριότητες πιο μεθοδικά στη διάρκεια δυο ημερών.

Τα παιδιά επειδή οι δραστηριότητες  διεξάχθηκαν σε δύο διδακτικές μέρες είχαν  περισσότερο χρόνο να αποκομίσουν εφόδια για το εξής θέμα. Ξεκινώντας τη διαδικασία έγινε μια πρώτη συζήτηση για τα σχήματα γενικά και έπειτα ρωτήθηκαν εάν ξέρουν τον κύκλο, που συναντάμε στη καθημερινότητα, να μας αναφέρουν πια αντικείμενα που ξέρουν έχουν κυκλικό σχήμα.

 

 

Στη συνέχεια οι μαθητές γνώρισαν τον κύριο κύκλο και τον κύριο ημικύκλιο, που ήταν δικές μου δημιουργίες, οι δυο κύριοι στην αρχή ήταν στεναχωρημένοι όμως μετά με την βοήθεια των μικρών μέσα από τις διάφορες δραστηριότητες έγιναν χαρούμενοι.

Συνάμα τα παιδιά γνώρισαν τον ‘’μπαμπά’’ του κύριου κύκλου και του κύριου ημικύκλιου, το Miro που ζούσε στη Γαλλία την οποία είδαν και εντόπισαν στο χάρτη της παρεούλας.

Επιπροσθέτως γνώρισαν διάφορους πίνακες του ζωγράφου και μέσα σε έναν από αυτούς έπρεπε ατομικά ο καθένας να εντοπίσει ένα κύκλο και μετά ένα ημικύκλιο.

 Στο τέλος και μετά από όλες τις δραστηριότητες που τα παιδιά συνάντησαν να έμαθαν τα παραπάνω, όλοι μαζί φτιάξαμε τον δικό μας πίνακα με τους δικούς μας κύκλους και ημικύκλια που σχεδίασαν, ζωγράφισαν και έκοψαν το κάθε παιδί.