Δραστηριότητα Πρακτικής Άσκησης τα βασικά και τα ουδέτερα χρώματα 3ου έτους Κατερίνα Ζώτου

 

ΔΡΑΣΤΗΡΙΌΤΗΤΑ-ΠΑΙΧΝΊΔΙ

 

Η δραστηριότητα-παιχνίδι μας είχε ως θέμα τα βασικά και τα ουδέτερα χρώματα, καθώς και το συνδυασμό των χρωμάτων αυτών.

Στόχοι μας λοιπόν ήταν τα παιδιά να αναγνωρίσουν τα βασικά και τα ουδέτερα χρώματα (κόκκινο, κίτρινο, μπλε, άσπρο και μαύρο), καθώς και μερικούς συνδυασμούς των χρωμάτων αυτών (πορτοκαλί, γαλάζιο, ροζ, καφέ, μωβ, πράσινο, γκρι).

Ακόμα, τα παιδιά θα έπρεπε να πειραματιστούν με τα χρώματα στο χαρτί, να συνεργαστούν με την ομάδα τους ώστε να νικήσουν και να φτιάξουν μια ιστορία λέξεις που τους δίνονταν.

Ξεκινώντας τη δραστηριότητα εξηγήσαμε στα παιδιά πως: «Μας ανέθεσαν από το Πανεπιστήμιο να πούμε μια ιστορία για την άνοιξη μιας και ήρθε, και να τους τη πούμε, κι εμείς σκεφτήκαμε ότι ίσως μπορείτε να μας βοηθήσετε σε αυτό.

Έτσι, φτιάξαμε ένα παιχνίδι». Εμείς είχαμε φτιάξει 12 λουλούδια ζωγραφισμένα με τα χρώματα που αναφέρθηκαν, τα είχαμε κολλήσει σε ένα χαρτόνι το καθένα και από την άλλη πλευρά είχαμε μια εικόνα σε κάθε χρώμα λουλούδι.

Έπειτα, χωρίσαμε τα παιδιά σε δύο ομάδες, διαλέγοντας αυτά ένα κοντύτερο ή ένα κοντύτερο γλωσσοπίεστρο που αντιπροσώπευε τη κόκκινη και τη μπλε ομάδα.

Αφού χωριστήκανε και πήγανε η κάθε ομάδα σε διαφορετικά τραπεζάκια, τους δώσαμε νερομπογιές, ένα πινέλο, χαρτιά Α4 και ένα πλαστικό ποτήρι με νερό.

Τα παιδιά θα έπρεπε, με τη δική μας εντολή να πάνε από ένα συγκεκριμένο σημείο, με κουτσό, στο καλαθάκι που είχαμε τοποθετήσει σε αρκετά μακρινή απόσταση από αυτά, να βρουν το λουλούδι με το αντίστοιχο χρώμα, και να το φέρουν πάλι πίσω στην ομάδα τους με κουτσό.

Έτσι, αρχικά είπαμε να φέρουν τα βασικά και τα ουδέτερα χρώματα. Στη συνέχεια, στους συνδυασμούς των χρωμάτων αυτών, τους ζητήσαμε να πειραματιστούν πρώτα στο χαρτί και ύστερα να κάνουν την ίδια διαδικασία.

Το παιδί που θα έβρισκε πρώτο το σωστό λουλούδι το έφερνε στην ομάδα του.

Έτσι, η κάθε ομάδα συγκέντρωσε 6 λουλούδια.

Ύστερα, με αυτά τα λουλούδια, και με τη βοήθεια της νηπιαγωγού και της συμφοιτήτριας, η κάθε ομάδα έφτιαξε τη δική της ιστορία με τις λέξεις που είχε συγκεντρώσει.

Οι λέξεις ήταν οι εξής: ήλιος, θάλασσα, παπαρούνα, άσπρο παπούτσι, αυτοκίνητο, ροζ τριαντάφυλλα, δέντρο, σύννεφα, σοκολάτα, πορτοκαλάδα, μωβ μπλούζα και ουρανός.

 

 Στο τέλος δώσαμε από ένα αυτοκόλλητο σε όλα τα παιδιά για τη βοήθειά τους.

Αφήστε μια απάντηση