Με αφορμή την Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού προσπαθήσαμε να κάνουμε τον προγραμματισμό και τον ψηφιακό γραμματισμό προσιτό στους μικρούς μας μαθητές.
Αρχικά, με βάση τον προαναφερθέν στόχο, δημιουργήσαμε ένα αυτοσχέδιο σκάκι/ πλέγμα και γίναμε οι ίδιοι ρομποτάκια προκειμένου να εξοικειωθούμε με βασικά κατευθυντήρια βήματα (μπροστά, πίσω, δεξιά, αριστερά).
Έπειτα γνωρίσαμε στους μαθητές μας την μελισσούλα (Beebot) με τη βοήθεια της οποίας παίξαμε ένα επιδαπέδιο παιχνίδι όπου οι παίκτες έπρεπε να αναγνωρίσουν λέξεις που ξεκινούν από συγκεκριμένο γράμμα και να προγραμματίσουν το ρομπότ να οδηγηθεί στο συγκεκριμένο αντικείμενο/ τετράγωνο.
Η παραπάνω δραστηριότητα συνδυάζει τη φωνολογική ενημερότητα και τον προγραμματισμό. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι μαθητές ανταποκρίθηκαν στο μέγιστο και το πιο σημαντικό είναι οτι συμμετείχαν στην δραστηριότητα με διασκεδαστικό και ενδιαφέροντα τρόπο.


