Ακούσαμε το παραμύθι “Μάτα η γουρλωμάτα μαύρη γάτα”.
Συζητήσαμε, προβληματιστήκαμε για το παραμύθι και στην συνέχεια το δραματοποιήσαμε.
Μιλήσαμε για τα ζώα συντροφιάς και έκανε ο καθένας τη δική του ζωγραφιά για τη φροντίδα που χρειάζονται
Σε πίνακα διπλής εισόδου συμπληρώσαμε το αγαπημένο μας ζώο συντροφιάς. Πιο δημοφιλές αναδείχθηκε η γάτα.
Σε δεύτερο χρόνο συμπληρώσαμε πίνακα διπλής εισόδου μετρώντας τα ζώα σε πίνακες ζωγραφικής
Παρατηρήσαμε προσεκτικά πίνακες ζωγραφικής και φωτογραφίες προσπαθώντας να κατανοήσουμε
πώς αισθάνονται τα ζώα. Στη συνέχεια χωριστήκαμε σε ομάδες. Κάθε ομάδα παρατηρεί μία εικόνα, το πρόσωπο, το σώμα κάθε ζώου και προσπαθούμε να μαντέψουμε πώς αισθάνεται. Μετά από συζήτηση κάθε ομάδα δημιουργεί την ιστορία του ζώου την οποία και καταγράψαμε. Αφού παρουσιάσαμε τις ιστορίες μία-μία, βλέποντας τις εικόνες προσπαθούμε να μαντέψουμε ποια εικόνα αφορά κάθε ιστορία.
Στη συνέχεια δημιουργήσαμε κολλάζ με εικόνες ζώων συντροφιάς και σε κάθε εικόνα γράψαμε πώς αισθάνονται ή τι μπορεί να σκέφτονται τα ζώα που απεικονίζονται
Ταξινομήσαμε σωστές και λάθος συμπεριφορές προς τους μικρούς μας τετράποδους
Δημιουργήσαμε αφίσα-αγγελία για το σκυλάκι που χάσαμε
Τα παιδιά διάβασαν για τα δικαιώματα των ζώων και προσπάθησαν να κάνουν σε ομάδες τις αφίσες τους, για να ενημερώσουν και τους γονείς τους για τα διακαιώματα των ζώων