ΖΩΑ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑΣ

Ακούσαμε το παραμύθι “Μάτα η γουρλωμάτα μαύρη γάτα”. 

Συζητήσαμε, προβληματιστήκαμε για το παραμύθι και στην συνέχεια το δραματοποιήσαμε.

Μιλήσαμε για τα ζώα συντροφιάς  και έκανε ο καθένας τη δική του ζωγραφιά για τη φροντίδα που χρειάζονται

20240521 121213 20240521 121243 20240521 121306

Σε πίνακα διπλής εισόδου συμπληρώσαμε το αγαπημένο μας ζώο συντροφιάς. Πιο δημοφιλές αναδείχθηκε η γάτα.

20240515 113758  20240515 114437  20240515 120115IMG 20240516 105619IMG 20240516 110250

Σε δεύτερο χρόνο συμπληρώσαμε πίνακα διπλής εισόδου μετρώντας τα ζώα σε πίνακες ζωγραφικής

20240521 104402.jpg1 20240521 104513

Παρατηρήσαμε προσεκτικά πίνακες ζωγραφικής και φωτογραφίες προσπαθώντας να κατανοήσουμε
πώς αισθάνονται τα ζώα. Στη συνέχεια χωριστήκαμε σε ομάδες. Κάθε ομάδα παρατηρεί μία εικόνα, το πρόσωπο, το σώμα  κάθε ζώου και προσπαθούμε να μαντέψουμε πώς αισθάνεται. Μετά από συζήτηση κάθε ομάδα δημιουργεί την ιστορία του ζώου την οποία και καταγράψαμε. Αφού παρουσιάσαμε τις ιστορίες μία-μία, βλέποντας τις εικόνες προσπαθούμε να μαντέψουμε ποια εικόνα αφορά κάθε ιστορία.

20240521 110712 20240521 110725IMG 20240411 112944IMG 20240411 112953IMG 20240411 112958IMG 20240411 113004IMG 20240411 113018
Στη συνέχεια δημιουργήσαμε  κολλάζ με εικόνες ζώων συντροφιάς και σε κάθε εικόνα γράψαμε πώς αισθάνονται ή τι μπορεί να σκέφτονται τα ζώα που απεικονίζονται

20240517 121730

Ταξινομήσαμε σωστές και λάθος συμπεριφορές προς τους μικρούς μας τετράποδους

20240521 100802 20240521 100520 20240521 103217 20240521 101835.jpg1

Δημιουργήσαμε αφίσα-αγγελία για το σκυλάκι που χάσαμε

20240522 110554 20240522 112106 20240522 114530

Τα παιδιά διάβασαν για τα δικαιώματα των ζώων και προσπάθησαν να κάνουν σε ομάδες τις αφίσες τους, για να ενημερώσουν και τους γονείς τους για τα διακαιώματα των ζώων

IMG 20240415 120020 IMG 20240415 120032 IMG 20240415 120053 IMG 20240415 120110 IMG 20240415 120125 IMG 20240415 120134