ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

Στο Νηπιαγωγείο μας κατά την φετινή σχολική χρονιά 2021-22 θα διεξαχθούν οι παρακάτω θεματικοί κύκλοι:

1ος θεματικός κύκλος: Φροντίζω το περιβάλλον
1ο & 2ο τμήμα: Θέμα «Οικολογική συνείδηση” Τίτλος: «Υγιή παιδιά, υγιής πλανήτης»
Βασικοί στόχοι:
• καλλιέργεια των δεξιοτήτων του 21ου αιώνα.
• γνωριμία των πιο σημαντικών ομάδων τροφών, της έννοιας της ισορροπημένης διατροφής και της σημασίας της για τη ζωή μας.
• ανάπτυξη της κριτικής σκέψης.
• συνειδητοποίηση του ότι τόσο η παραγωγή όσο και η κατανάλωση τροφίμων φέρνουν ιδιαίτερα αρνητικές επιπτώσεις στο περιβάλλον.
Διάρκεια: περίπου 7 εβδομάδες (5 έως 7 εργαστήρια των 2 ή 3 ωρών την εβδομάδα). Περίοδος υλοποίησης: Οκτώβριος – Νοέμβριος

2ος θεματικός κύκλος: Ευ Ζην
1ο & 2ο τμήμα: Θέμα «Ασφάλεια και πρόληψη»
Τίτλος: «Δεν μαλώνω, δεν μαλώνω, αγκαλιά μεγάλη απλώνω»
Βασικοί στόχοι:
• καλλιέργεια των δεξιοτήτων του 21ου αιώνα.
• Να αναγνωρίζουν το φαινόμενο της ενδοσχολικής βίας
• Να διαχειρίζονται τα συναισθήματα τους όταν ένα παιδί τους εκφοβίζει
• Να αναγνωρίζουν την έννοια του δικαίου και του άδικου
Διάρκεια: περίπου 7 εβδομάδες (5 έως 7 εργαστήρια των 2 ή 3 ωρών την εβδομάδα). Περίοδος υλοποίησης: Δεκέμβριος – Ιανουάριος

3ος θεματικός κύκλος: Ενδιαφέρομαι και ενεργώ –
Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη
1ο & 2ο τμήμα: Θέμα «Συμπερίληψη, αλληλοσεβασμός και διαφορετικότητα»
Τίτλος: «Νηπίων Παιδεία το Πρώτο βήμα στην Δημοκρατία»
Βασικοί στόχοι:
• καλλιέργεια των δεξιοτήτων του 21ου αιώνα.
• οργάνωση δραστηριοτήτων που θα ενισχύουν τη συνεργασία και το κλίμα αλληλοσεβασμού και αλληλοκατανόησης μέσα στην τάξη.

• υιοθέτηση αξιών και προτύπων σεβασμού και συνεργασίας.
Διάρκεια: περίπου 7 εβδομάδες (5 έως 7 εργαστήρια των 2 ή 3 ωρών την εβδομάδα). Περίοδος υλοποίησης: Φεβρουάριος – Μάρτιος

4ος θεματικός κύκλος: Δημιουργώ και Καινοτομώ –
Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία
1ο & 2ο τμήμα: Θέμα: STE(A)Μ
Τίτλος: «STE(A)M και Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του Νερού και την Υδροδυναμική».
Βασικοί στόχοι:
• καλλιέργεια των δεξιοτήτων τους 21ου αιώνα.
• ανάπτυξη δεξιοτήτων ψηφιακού εγγραμματισμού.
• κατανόηση του κύκλου του νερού.
• δημιουργία κατασκευών που θα αναδεικνύουν τις ιδιότητες της ροής του νερού (υδροδυναμική).
Διάρκεια: περίπου 7 εβδομάδες (5 έως 7 εργαστήρια των 2 ή 3 ωρών την εβδομάδα). Περίοδος υλοποίησης: Απρίλιος – Μάιος