Η συμμετοχή του 1ου τμήματος του Νηπιαγωγείου μας στην Πανελλήνια δράση του Χαμόγελου του Παιδιού κατά του εκφοβισμού…

…πάει Διαδίκτυο!!!

Δείτε την εδώ