Πέμπτη, 12 Σεπτεμβρίου 2024: Σήμερα, οι δασκάλες της πρώτης τάξης, Ελένη Γεωργακάκη και Κατερίνα Χριστινάκη, βρήκαν έναν μοναδικό τρόπο για να μοιράσουν τους μαθητές στα τμήματά τους, δημιουργώντας ένα μαγικό παραμύθι με οικολογικό μήνυμα. Η ιστορία παρουσίασε το σύγχρονο πρόβλημα της λειψυδρίας στη ζούγκλα, που είχε επηρεάσει ακόμα και τις μέλισσες. Με ενθουσιασμό, οι μικροί μαθητές αποφάσισαν να βοηθήσουν, αναλαμβάνοντας ευθύνες και ξεκινώντας τη δράση. Ακολουθώντας τον ήχο του νερού, οδηγήθηκαν στις σχολικές τους αίθουσες, όπου αναζήτησαν την πηγή του πολύτιμου υγρού. Όμως, παρά τις προσπάθειές τους, το νερό δεν ήταν αρκετό για να ξεδιψάσουν τα ζώα και τη φύση. Τότε, θυμήθηκαν τα λόγια του μαγικού αστεριού: «Το μυστικό είναι η συνεργασία». Έτσι, οι μαθητές ένωσαν τις δυνάμεις τους γύρω από το ποτάμι και κατάφεραν να λύσουν το πρόβλημα. Υποσχέθηκαν πως, όπως στην ιστορία, όλοι μαζί ως ομάδα θα βρίσκουν λύσεις στα προβλήματα. Το νερό ήρθε ξανά στη γη, και η φιλία τους άνθισε ακόμα περισσότερο.
Μια ομάδα, όλοι μαζί θα βρούμε λύση στη στιγμή. Νερό να φέρουμε στη γη και η φιλία θα ανθίσει εκεί.











