Αξιολόγηση Νέας Ιστοσελίδας

 Αγαπητοί γονείς,
Μετά την ανανέωση της ιστοσελίδας του σχολείου μας και παρατηρώντας την απήχηση που είχε, θα θέλαμε να ζητήσουμε τη συμμετοχή σας στη συμπλήρωση του ερωτηματολογίου που ακολουθεί. Είναι ιδιαιτέρως σημαντικό για μας να λάβουμε ανατροφοδότηση και παρατηρήσεις που αφορούν τη δομή και το περιεχόμενο της ιστοσελίδας μας καθώς και προτάσεις σας με απώτερο στόχο την περαιτέρω βελτίωσή της καθιστώντας τη, έτσι, χρήσιμο εργαλείο για την ενημέρωσή σας.
Picture 1 1

Εβδομάδα Δράσεων Για Την Παγκόσμια Μέρα Παιδικού Βιβλίου

Αγαπητοί γονείς

Η παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου είναι την Τρίτη 2 Απριλίου. Στο σχολείο μας στηρίζουμε πολύ την προσπάθεια των παιδιών να μπουν στον μαγικό κόσμο των βιβλίων και της λογοτεχνίας με δραστηριότητες στις τάξεις και με τη Σχολική Βιβλιοθήκη μας, το «Βιβλιοστάσιο», η οποία λειτουργεί εδώ και αρκετά χρόνια ως δανειστική. Τα παιδιά κάθε χρόνο χρησιμοποιούν την ταυτότητα της βιβλιοθήκης που τους εκδίδουμε με την οποία μπορούν να δανείζονται και να διαβάζουν βιβλία από μια αρκετά μεγάλη συλλογή.

Από φέτος η βιβλιοθήκη μας βρίσκεται και στο διαδίκτυο δίνοντας έτσι στα παιδιά τη δυνατότητα να μπορούν να περιηγούνται στα βιβλία της από το σπίτι και να αποφασίζουν ποιο θα δανειστούν.

Κάθε χρόνο με ευκαιρία την παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου η Βιβλιοθήκη του σχολείου μας οργανώνει διάφορες δράσεις για μία εβδομάδα για να αναδειχθεί και να αναθερμανθεί η αγάπη όλων για τα βιβλία και τη Φιλαναγνωσία. Η εβδομάδα ξεκίνησε σήμερα!!!

Οι δράσεις μας για την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού βιβλίου φέτος:

  • Βιβλιοσυναγερμός: Για όλη την εβδομάδα χτυπάει το κουδούνι και ….. ανοίγουμε όλοι το βιβλίο που φέραμε από το σπίτι μας!
  • Ζωγραφίζουμε μπλούζες: Τα παιδιά φέρνουν μια άσπρη φανέλα – όχι καινούρια κι όχι απαραίτητα δική τους – για να ζωγραφίσουν μηνύματα-ήρωες-σκηνές από βιβλία.
  • Αποταμιεύουμε σε βιβλιοκουμπαρά: Σε εθελοντική βάση κάθε παιδί αυτή την εβδομάδα φέρνει ένα συμβολικό ποσό – 50λεπτά /1ευρώ – και το ρίχνει σε κουμπαρά που υπάρχει σε κάθε τμήμα για να πάρουμε βιβλία νέων εκδόσεων για τη δανειστική βιβλιοθήκη του σχολείου (τους κουμπαράδες προσέφερε ο Σύλλογος Γονέων).
  • Μία ημέρα της εβδομάδας η δανειστική βιβλιοθήκη του σχολείου μας θα γίνει «πλανόδια» και θα γυρίζει μέσα στο σχολείο. Ο δανεισμός θα γίνεται κανονικά με τη βοήθεια των παιδιών του Δ2.
  • Διαγωνισμός ζωγραφικής για τις Α και Β τάξεις με θέμα: «Τα βιβλία τρελάθηκαν!»
  • Διαγωνισμός συγγραφής ιστορίας για τη Δ και Ε τάξη.
  • Συγγραφή ποιημάτων από τα παιδιά της Γ τάξης με θέμα: «Αν ήμουν βιβλίο…»
  • Όλες οι ζωγραφιές και τα κείμενα των παιδιών θα γίνουν βιβλία που θα μπορούν να δανείζονται από τη βιβλιοθήκη!!!
  • «Διαβάζω δυνατά…» Τα παιδιά της ΣΤ τάξης διαβάζουν αποσπάσματα βιβλίων στα αγαπημένα τους πρωτάκια!
  • Ημερολόγιο ελπίδων κι ονείρων. Τα παιδιά της ΣΤ γράφουν και ζωγραφίζουν την ελπίδα και τα όνειρά τους.

Ακολουθεί το μήνυμα και η αφίσα για την παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου 2024:

Διασχίστε τις θάλασσες με τα φτερά της φαντασίας!

Picture 1

Οι ιστορίες ταξιδεύουν πάνω στα σύννεφα, λαχταρώντας ν’ ακούσουν το χαρούμενο χτύπημα της καρδιάς σας.

Είμαι μια ιστορία που ταξιδεύει. Πετάω παντού, με τα φτερά του ανέμου ή τα φτερά των κυμάτων, καμιά φορά και με τα λεπτά φτερά της άμμου. Πετάω βέβαια και με τα φτερά των μεταναστευτικών πουλιών, ακόμα και με τα φτερά των αεροπλάνων. Στέκομαι δίπλα σου. Γυρίζω τις σελίδες για να σου πω μια ιστορία, εκείνη που θέλεις ν’ ακούσεις. Θα σου άρεσε μια παράξενη και απίστευτη ιστορία; Ή μια λυπητερή, μια τρομακτική ή μια αστεία; Αν δεν έχεις διάθεση να την ακούσεις τώρα, δεν πειράζει. Όμως ξέρω πως κάποια μέρα θα θέλεις. Όταν θέλεις, λοιπόν, φώναξε: «Ιστορία που ταξιδεύεις έλα! Κάθισε δίπλα μου!». Κι αμέσως θα πετάξω κοντά σου.

Έχω τόσες ιστορίες να σου πω! Τι θα έλεγες για την ιστορία ενός μικρού νησιού που είχε βαρεθεί τη μοναξιά του, έμαθε να κολυμπάει κι αποφάσισε να βρει έναν φίλο; Ή για την ιστορία μιας παράξενης νύχτας, όταν παρουσιάστηκαν δύο φεγγάρια στον ουρανό; Ή για τη νύχτα που χάθηκε ο Αγιοβασίλης;

Ω! Ακούω την καρδιά σου να χτυπάει όλο και πιο γρήγορα: Τικ τακ, τίκι τακ, τίκι τίκι τακ! Η ιστορία που ταξιδεύει βρήκε τρόπο να μπει μέσα σου κι έκανε την καρδιά σου να χτυπάει. Τώρα θα γίνεις κι εσύ μια τέτοια ιστορία με φτερά, έτοιμη να πετάξει. Έτσι λοιπόν γεννήθηκε ακόμη μια ιστορία που ταξιδεύει!

*Το μήνυμα μετέφρασε στα ελληνικά η συγγραφέας Λότη Πέτροβιτς-Ανδρουτσοπούλου.

ΛΑΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ

Πώς ζούσαν την καθημερινότητά τους οι άνθρωποι πριν από 100 χρόνια; Τι εργαλεία χρησιμοποιούσαν και ποια ήταν τα καθημερινά αντικείμενα του σπιτιού τους; Τι παιχνίδια έπαιζαν η γιαγιά αλλά και η μαμά και ο μπαμπάς μας όταν ήταν παιδιά; Πώς κρατούσαν το σπίτι ζεστό και φιλόξενο ; Πώς περνούσαν τα βράδια τους κρύες μέρες του χειμώνα;
Αυτές και πολλές άλλες ερωτήσεις προσπαθήσαμε να απαντηθούν μέσω της λαογραφικής έκθεσης που διοργάνωσε η Β τάξη τους σχολείου μας.
Τα παιδιά  της Δευτέρας έφεραν ό,τι μπορούσαν από το σπίτι τους, φτιάξαμε λεζάντες για αυτά αλλά και προσκλήσεις αξιοποιώντας όσα μάθαμε στο μάθημα της Γλώσσας και δημιούργησαν με τη βοήθεια των δασκάλων τους μία όμορφη γωνιά. Έγιναν μικροί ξεναγοί και φύλακες στην έκθεση, νιώθοντας περηφάνια που οι δάσκαλοι και τα μεγαλύτερα παιδιά  του σχολείου περιηγούνταν και ρωτούσαν με ενδιαφέρον για τα εκθέματα.
Μπράβο τους που μας έκαναν ένα πολύ όμορφο ταξίδι στο χρόνο !

 

“ΕΛΙΑ ΚΑΙ ΛΑΔΙ”

Οι μαθητές της Δ´ τάξης, γιόρτασαν το λάδι και την ελιά, ετοιμάζοντας νόστιμες, υγιεινές συνταγές, βασισμένες στα πολύτιμα αυτά υλικά.
Έστρωσαν λοιπόν ένα μεγάλο τραπέζι, γεύτηκαν νοστιμιές και αντάλλαξαν συνταγές και απόψεις.
Στο τέλος όπως συνηθίζεται σε αυτές τις περιστάσεις το έριξαν στον χορό!
IMG 6856

ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΑΣ

Αγαπητοί γονείς,

Ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία μία προσπάθεια που οργανώθηκε από ομάδα εκπαιδευτικών του σχολείου η οποία ασχολείται με δράσεις κοινωνικού ενδιαφέροντος. Μετά τις μεγάλες πλημμύρες στη Θεσσαλία, επιλέχθηκαν δύο σχολεία, το 1ο  Δημοτικό Σχολείο Φαρκαδόνας και το 2ο Δημοτικό Σχολείο Φαρκαδόνας. Κατόπιν συνεννόησης με τους Διευθυντές των σχολείων αυτών καταγράφηκαν κάποιες ανάγκες τους και αναζητήθηκαν τρόποι να καλυφθούν.

Με πολλή αγάπη και ειλικρινές ενδιαφέρον ολόκληρη η σχολική κοινότητα, συμμεριζόμενη τα μεγάλα προβλήματα που έχουν δημιουργήσει οι πλημμύρες στην καθημερινότητα των σχολείων αυτών προσπάθησε να συγκεντρώσει διάφορα χρήσιμα υλικά. Τα υλικά αυτά συγκεντρώθηκαν από προσφορές των παιδιών του σχολείου, του Συλλόγου Γονέων, μεμονωμένων γονέων του σχολείου καθώς και από τη Βιβλιοθήκη μας. Τα έξοδα αποστολής κάλυψε ο Σύλλογος Γονέων.

Τα υλικά έχουν φτάσει στον προορισμό τους και χρησιμοποιούνται ήδη. Οι Διευθυντές των σχολείων απέστειλαν ευχαριστήριες επιστολές:

«Τι να πούμε!
Σας ευχαριστούμε από την καρδιά μας. Τα παιδιά σας, τους συναδέρφους,  τους γονείς σας!
Μοιράσαμε ήδη ψαλίδια, ακουαρέλες, λεξικά.
Να είστε όλοι καλά εκεί στην κοινότητά σας!
Χρήστος Λαζάρου,
Δ/ντής 1ου Δ.Σ. Φαρκαδόνας»

«Με την παρούσα επιστολή θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον σύλλογο διδασκόντων, τη διεύθυνση, τους μαθητές και τους γονείς τού 15ου Δημοτικού Σχολείου Αμαρουσίου οι οποίοι, με γνώμονα πάντα την προσφορά και την αλληλεγγύη προς τον συνάνθρωπο, εκδήλωσαν την έμπρακτη στήριξή τους στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Φαρκαδόνας, δωρίζοντας βιβλία για την επαναδημιουργία της σχολικής βιβλιοθήκης του σχολείου καθώς και γραφική ύλη.

Εκ μέρους του συλλόγου διδασκόντων του σχολείου

Ο Διευθυντής Δημήτριος Χατζούλης»

Συγχαρητήρια σε όλους/ες και σε καθέναν/μία ξεχωριστά που αγκάλιασαν και συμμετείχαν ενεργά σε αυτή την προσπάθεια!
Ο Σύλλογος Διδασκόντων και ο Διευθυντής του σχολείου

Η συγγραφέας ,Ε. Σβορώνου, στο σχολείο μας

Μια ξεχωριστή εμπειρία έζησαν τα δευτεράκια μας. Μας επισκέφτηκε η συγγραφέας Ελένη Σβορώνου από τις εκδόσεις Μεταίχμιο.  Τη δεχτήκαμε –πού αλλού- στη ζεστή, οργανωμένη βιβλιοθήκη μας .Αφού γνωριστήκαμε, παίξαμε και μάθαμε πώς παίρνει τις ιδέες του ένας συγγραφέας και πώς θα μπορούσαμε και εμείς να γράψουμε τις δικές μας ιστορίες, μας υπέγραψε βιβλία(που είχαμε ήδη διαβάσει) και εμείς της χαρίσαμε όλη τη θετική μας ενέργεια, τη ζωντάνια και δωράκια από τα χεράκια μας.