Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου, οι μαθητές δημιούργησαν τη δική τους ιστορία και ζωγράφισαν σκηνές από τη μέρα τους στο σχολείο. Χωρίστηκαν σε 3 ομάδες και κάθε ομάδα ανέλαβε να ζωγραφίσει μία σκηνή: την ώρα που μπήκαν στο σχολικό λεωφορείο, την τάξη, το παιχνίδι στην αυλή και την ώρα του φαγητού. Κάθε μαθητής ζωγράφισε τον εαυτό του και τον τοποθέτησε στο σχολικό λεωφορείο. Μέσω της δραστηριότητας, ανέπτυξαν δεξιότητες συνεργασίας, δημιουργικότητας και ομαδικότητας. Το αποτέλεσμα ήταν μια κοινή δουλειά που ανέδειξε τη φαντασία τους
