Το σχολείο μας συμμετέχει ως μέλος σε συνεργατικό έργο etwinning το οποίο θα εκπονήσει η κα Αναστοπούλου Γεωργία.
3 χώρες συμμετέχουν η Ελλάδα, η Τουρκία και η Κροατία. 15 Εκπαιδευτικοί από 15 διαφορετικά σχολεία οργανώνουν παιχνίδια για μαθητές προσχολικής ηλικίας. Η ιδρύτρια χώρα είναι η Τουρκία.
Ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά του εκπαιδευτικού προγράμματος είναι η μάθηση με βάση το παιχνίδι.
Τα παιδιά προετοιμάζονται για τη ζωή παίζοντας παιχνίδια. Ειδικά τα παιχνίδια στην ύπαιθρο έχουν πολλές θετικές επιπτώσεις στην ανάπτυξη και την υγεία του παιδιού.
Τα παιχνίδια είναι ένα πολύ σημαντικό εργαλείο για να διδάξουμε στα παιδιά την αγάπη για τη φύση και την επίγνωση της φύσης.
Η αλληλεπίδραση του παιδιού με τη φύση του δίνει τη δυνατότητα να αναπτύξει επίγνωση και ευαισθησία απέναντι στη φύση.
Οι στόχοι του έργου μας είναι:
να ευαισθητοποιήσουμε για τη σημασία του παιχνιδιού στη φύση στο κοινό-στόχο μας, μαθητές, δασκάλους και γονείς, και να υποστηρίξουμε τις κοινωνικές, συναισθηματικές, κινητικές, γνωστικές, γλωσσικές δεξιότητες και την αυτοπεποίθηση όλων των παιδιών, μέσω του παιχνιδιού.
Με το έργο μας, θα απευθυνθούμε σε περισσότερους από έναν αναπτυξιακούς τομείς των παιδιών και θα υποστηρίξουμε τη μόνιμη μάθησή τους, ειδικά κάνοντας και βιώνοντας. Το έργο μας καλύπτει παιδιά ηλικίας 4-6 ετών Στο έργο μας Inclusive Games in Green Schools, θα πραγματοποιήσουμε παιχνίδια, μουσική, μαθηματικά και καλλιτεχνικές δραστηριότητες ενσωματώνοντάς τα με τη φύση όσο το δυνατόν περισσότερο.
Our school is taking part to a cooperative e-twinning programm that will be implemented by Mrs Anastopoulou Georgia.
The 3 countries are Greece, Turkey and Croatia. 15 teachers from 15 different schools organise games for pre-school students.
One of the main features of the training program is game-based learning. Children prepare for life by playing games. Especially outdoor games have many positive effects on child development and health. Games are a very important tool in teaching children a love of nature and awareness of nature. The child’s interaction with nature enables him to develop awareness and sensitivity towards nature.
The aims of our project are;
to raise awareness about the importance of playing in nature among our target audience, students, teachers and parents, and to support the social, emotional, motor, cognitive, language and self-confidence skills of all children, through play.
With our project, we will address more than one developmental area of children and support their permanent learning, especially by doing and experiencing. Our project covers children aged 4-6 In our Inclusive Games in Green Schools project, we will carry out games, music, mathematics and art activities by integrating them with nature as much as possible.