1η δράση: το κουκλοθέατρο
Στη δραστηριότητα αυτή τα παιδιά με τις κούκλες τους βοήθησαν τον Πάκη να βρει τη μαμά του. Κατά τη διάρκεια του θεατρικού ο Πάκης απευθυνόταν στις κούκλες-βοηθούς των παιδιών προκειμένου να του δώσουν την σωστή κατεύθυνση. Στόχος της δραστηριότητας ήταν η αναπαραγωγή της γνώσης που έχει αποκτηθεί μέχρι στιγμής από τα παιδιά και η διαδραστική επικοινωνία και μάθηση. Με το τέλος του κουκλοθεάτρου συζητήθηκαν με τα παιδιά τα ενδεικτικά βήματα που πρέπει να γίνουν σε περίπτωση που χαθούμε.Με την εφαρμογή chatterpix, επιλέξαμε την κούκλα βοηθό και της δώσαμε φωνή για να πει ένα από τα βήματα. Το παραγόμενο υλικό ανέβηκε σε ένα συνεργατικό padlet με τα υπόλοιπα συνεργαζόμενα σχολεία του e-twinning έργου.
2η δράση: Παιχνίδι Ρομποτικής
Τα παιδιά βοήθησαν το παπάκι να βρει την μαμά του προγραμματίζοντας. Την πρώτη αυτή απόπειρα ρομποτικής και επαφή με τους αλγορίθμους, τα παιδιά τη βίωσαν με το σώμα τους και στη συνέχεια προσανατολίστηκαν στο χαρτί.
3η δράση: Φτιάξε έναν λαβύρινθο
Τα παιδιά κατασκεύασαν ένα λαβύρινθο μέσα σε ένα κουτί χρησιμοποιώντας γλωσσοπίεστρα. Στη διαδρομή υπήρχαν πρόσωπα που έπρεπε να αποφύγει κανείς και άλλα από τα οποία μπορούσε να ζητήσει βοήθεια.
Επίσης, έπαιξαν online παιχνίδια λαβυρίνθων https://view.genial.ly/615ef81ea1065c0dea7a7171/interactive-content-boh8hse-ta-papakia