Με την εφαρμογή σχεδίων δραστηριοτήτων STEM – STEAM που βασίζονται σε πραγματικά προβλήματα, οι μαθητές διερευνούν τις παραμέτρους που πρέπει να ληφθούν υπόψη για την επίλυση τους, χρησιμοποιούν δημιουργικά τις ψηφιακές τεχνολογίες, σχεδιάζοντας και κατασκευάζοντας μοντέλα με απλά υλικά συνδυάζοντας τα δημιουργικά με ρομποτικές διατάξεις. Εργάζονται με βάση μια διευρυμένη προσέγγιση των προβλημάτων, λαμβάνοντας υπόψη και τα θέματα της βιωσιμότητας και των επιπτώσεων των προτεινόμενων λύσεων. Οι μαθητές εργαζόμενοι σε ομάδες, για το σχεδιασμό της λύσης με βάση συγκεκριμένες απαιτήσεις που τίθενται με μορφή προκλήσεων διερευνούν τις δυνατότητες που προσφέρουν τα διαθέσιμα υλικά. Σχεδιάζουν και κατασκευάζουν τα μοντέλα τους προσδιορίζοντας τα ισχυρά τους σημεία αλλά και τις αδυναμίες του σχεδιασμού, ενώ μέσα από την αλληλεπίδραση με τις άλλες ομάδες αναπροσαρμόζουν τους σχεδιασμούς τους. Τέλος οι ομάδες παρουσιάζουν τα προϊόντα της εργασίας τους.
Υποσελίδες
- Καιρικά φαινόμενα και πειράματα
- Δημιουργώ & Καινοτομώ : padlet καιρικών φαινομένων της περιοχής μας – “Μικροί Μετεωρολόγοι”
- Το επάγγελμα του μετεωρολόγου- “Μικροί Μετεωρολόγοι”
- Mr.Weather Duck application- “Μικροί Μετεωρολόγοι”
- Δελτίο καιρού…..για παπάκια και όχι μόνο!!!
- Το παπάκι θέλει να γυρίσει όλο τον κόσμο!
- STEM- Αεροδυναμική: Το μήνυμα του Παπάκη
- Το σύννεφο που έβαλε τα κλάματα
- Ας φτιάξουμε τα δικά μας μετεωρολογικά όργανα