το όνομά μου…
Όλοι μαζί μια ομάδα δυνατή
συμβόλαιο χωρίς υπογραφές δεν γίνεται…
ο ιστός της αράχνης.. ένα παιχνίδι για τις πρώτες μέρες που αρέσει πολύ και βοηθά να σπάσει ο πάγος
Η μασκότ της τάξης μας, ο Τζότζο το σκαντζοχοιράκι.. χαμός για φωτογράφιση…
ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!
Η Άνοιξη έφυγε, το καλοκαίρι ήρθε..
Διασκεδάζουμε ζωγραφίζοντας τα πέταλα των λουλουδιών με καλαμάκι…
Αυτοδιαγνωστικά τέστ
ΤΑ ΑΥΤΟΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΑ ΤΕΣΤ ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ,ΚΑΘΕ ΚΥΡΙΑΚΗ

















