ένα ξενοδοχείο για τα ζώα σε χειμερία νάρκη και ο Ερμόλαος ο σκαντζόχοιρος(γλώσσα με το όνομα του Ερμόλαου και μαθηματικά με τα καλαμάκια)
Μεγάλη η χαρά σήμερα!!!Μας επισκέφθηκαν ο Αη Βασίλης και ο βοηθός του!!!Ευχαριστούμε πολύ τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων!!!
Συμμετέχουμε σε πρόγραμμα ανακύκλωσης υλικών σε συνεργασία με τον Δήμο της πόλης μας.Εκπαιδευόμαστε μέσα από κοινές δράσεις να γίνουμε οι αυριανοί ώριμοι και υπεύθυνοι πολίτες